DPF OFF INSTRUKCJA
AEBI Smidth
- BOSCH EDC17CP52 – wtyczki moga być odłączone*
- BOSCH EDC16C39 – wtyczki moga być odłączone*
Alfa Romeo
- BOSCH EDC15C2 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC17C49 – łatka oprogramowania, wymagany pełny odczyt; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C69 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- MARELLI MJD6 – wtyczki muszą być odpięte*
- MARELLI MJ8D – wtyczki muszą być odpięte*
BMW
- BOSCH EDC16C31 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC16C35 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC16CP35 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC17C06 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C41 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C50 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone; gdy nie działa poprawnie, użyć wersji 1
- BOSCH EDC17C56 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP02 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP09 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP45 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP49 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH MD1CP002 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH MD1CS001 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
BOUWMANN
- BOSCH EDC16C39 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
Cadillac
- BOSCH EDC17C39 – wtyczki muszą być odpięte*
Case
- BOSCH EDC17C49 – wtyczki muszą być odpięte*
Caterpillar
- CAT ADEM5 – wersja beta; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
Chevrolet
- BOSCH EDC16C39 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC16C42 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC17CP18 – *wersja BETA* czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP47 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C59 – łatka oprogramowania, wymagany pełny odczyt; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- DELCO E7x – gdy nie działa poprawnie, użyć wersji 1 beta*
- DELCO E8x – gdy nie działa poprawnie, użyć wersji 1 beta*
- DELPHI DCM3.7 – wtyczki muszą być odpięte*
Chrysler
- BOSCH EDC16CP31 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC17C49 – czujniki ciśnienia i temperatury DPF muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP27 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
Dacia
- BOSCH EDC17C42 – wymagany pełny odczyt; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C84 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- DELPHI DCM3.4 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID305 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID306 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID310 – wtyczki muszą być odpięte*
Dodge
- BOSCH EDC16CP31 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC16U31 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC16U34 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC17C79 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- CUMMINS CM21XX – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
Doosan
- BOSCH EDC17CV41 – wtyczki muszą być odpięte*
Fiat
- BOSCH EDC16C39 – wymagany pełny odczyt; czujniki temperatury muszą być odłączone; dla Ducato: czujnik ciśnienia DPF również musi być odłączony
- BOSCH EDC17C69 – wtyczki muszą być odpięte
- BOSCH EDC17C10 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C49 – wymagany pełny odczyt; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP52 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- DELPHI DCM3.5 – wtyczki muszą być odpięte*
- MARELLI MJD6 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- MARELLI MJ8D – wtyczki muszą być odpięte*
- MARELLI MJ8F – wtyczki muszą być odpięte*
- MARELLI MJ9D – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID803 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID803A – wtyczki muszą być odpięte*
- VISTEON DCU10x – wtyczki muszą być odpięte*
Ford
- BOSCH EDC16C34 – odłączyć wtyczkę ECU mocznika
- BOSCH EDC16CP39 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C10 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP05 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP42 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC17C70 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- DELPHI DCM3.5 – wtyczki muszą być odpięte*
- DELPHI DCM6.1 – wtyczki muszą być odpięte*
- DELPHI MPC555 – *wersja BETA* czujnik ciśnienia DPF musi być odłączony, wymagany pełny odczyt (MPC, FLS)
- MARELLI MJD6 – wtyczki muszą być odpięte*
- MARELLI MJ8D – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID206 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID208 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID209 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- SIEMENS SID211 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID803 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID803A – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID807 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID902 – wtyczki muszą być odpięte*
- VISTEON DCU102 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- VISTEON DCU106 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- VISTEON DCU201 – wtyczki muszą być odpięte*
Great Wall
- BOSCH EDC17C53 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
Hino
- DENSO SH708 – wtyczki muszą być odpięte*
Holden
- DELCO E98 – wtyczki muszą być odpięte*
Honda
- BOSCH EDC16C31 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP06 – gdy nie działa poprawnie (tryb awaryjny, nie działa tempomat), użyć wersji 1
- BOSCH EDC17CP16 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP50 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C58 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
Hyundai
- BOSCH EDC16C39 – wymagany pełny odczyt dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów; czujniki temperatury mogą być odłaczone
- BOSCH EDC17C08 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC17CP14 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C53 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C57 – wtyczki muszą być odpięte*
- CUMMINS CM2250 – wtyczki muszą być odpięte*
- DELPHI DCM3.7 – wtyczki muszą być odpięte*
- DELPHI DCM3.7 – wtyczki muszą być odpięte*
Great Wall
- DELPHI DCM3.7 – wtyczki muszą być odpięte*
International
- BOSCH EDC17CV42 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- SIEMENS SID904 – wtyczki muszą być odpięte*
Infinity
- BOSCH EDC16CP42 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- DELPHI CRD3 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
Iveco
- BOSCH EDC16C39 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC17C49 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C69 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP52 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CV41 – wtyczki muszą być odpięte*
Isuzu
- BOSCH EDC17C83 – wtyczki moga być odłączone*
- BOSCH EDC17CV41 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- DENSO – wtyczki muszą być odpięte*
- TRANSTRON – wtyczki muszą być odpięte*
Jaguar
- BOSCH EDC17CP11 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP42 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP55 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH MEDC17.9 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- DELPHI MPC555 – wersja beta*
- SIEMENS SID201 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID204 – wtyczki muszą być odpięte*
JCA
- BOSCH EDC16C39 – wtyczki muszą być odpięte*
Jeep
- BOSCH EDC16U34 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC16CP31- czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C49 – pełny odczyt wymagany; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C69 – czujnik ciśnienia DPF musi być odłaczony
- BOSCH EDC17C79 – czujnik ciśnienia DPF musi być odłaczony
- BOSCH EDC17CP27 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- DELPHI CRD2.x – wtyczki muszą być odpięte*
JINBEI
- BOSCH EDC17C81 – czujnik ciśnienia DPF i EGT muszą być odłączone
JMC
- BOSCH EDC17C81 – czujnik ciśnienia DPF i EGT muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C63 – czujnik ciśnienia DPF i EGT muszą być odłączone
John Deere
- BOSCH EDC17CV54 – czujnik ciśnienia DPF i EGT muszą być odłączone
- DENSO – czujnik ciśnienia DPF i EGT muszą być odłączone
- PHOENIX Lxx – wtyczki muszą być odpięte
Kenworth
- CAT ADEM4 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
Kia
- BOSCH EDC16C39 – czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C08 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC17C53 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C57 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC17CP14 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- DELPHI DCM3.2 – wtyczki muszą być odpięte*
- DELPHI DCM3.7 – wtyczki muszą być odpięte*
- DELPHI DCM6.2 – wtyczki muszą być odpięte*
Kioti
- DELPHI DCM3.7 – wtyczki muszą być odpięte*
Kubota
- BOSCH EDC17CV45 – wtyczki muszą być odpięte*
- DENSO – wtyczki muszą być odpięte*
Lancia
- BOSCH EDC15C2 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC17C49 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP27 – wtyczki muszą być odpięte*
- MARELLI MJD6 – wtyczki muszą być odpięte*
- MARELLI MJ8D – wtyczki muszą być odpięte*
- MARELLI MJ9D – wtyczki muszą być odpięte*
Land Rover
- BOSCH EDC16CP39 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP55 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP11 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP42 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH MEDC17.9 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID201 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID204 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID208 – wtyczki muszą być odpięte*
LDV
- BOSCH EDC1639 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC17C81 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
Lexus
- DENSO – odłączyć wtyczkę 5-tego wtryskiwacza
LTI
- BOSCH EDC16C39 – wtyczki muszą być odpięte*
London
- BOSCH EDC1639 – wtyczki muszą być odpięte*
Mahindra
- BOSCH EDC17C53 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C63 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C81 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
MAN
- BOSCH EDC17CV41 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
Manitou
- BOSCH EDC17C49 – wtyczki muszą być odpięte*
Maserati
- BOSCH EDC17C79 – wtyczki muszą być odpięte*
Mazda
- BOSCH EDC16C34 – wtyczki muszą być odpięte
- DENSO – tylko RF7, RF8, SH1, R2A, SH12 – wtyczki muszą być odpięte
- SIEMENS SID208 – wtyczki muszą być odpięte
- SIEMENS SID807 – wtyczki muszą być odpięte
Maxus
- BOSCH EDC17C53 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC17C81 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
Mercedes
- BOSCH EDC16C31 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC16C32 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC16CP31 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC16CP36 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C42 – wymagany pełny odczyt; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C43 – wersja beta; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C66 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C84 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP01 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC17CP10 – wersja beta, rozwiązanie tylko dla IROM; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP46 – wersja beta, czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP57 – wersja beta, czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- DELPHI CRD1.x (DCM3.2) – wymagany element: procesor/MPC; czujnik ciśnienia i drugi czujnik ciśnienia temperatury spalin muszą być odłączone
- DELPHI CRD2.x (DCM3.5) – wtyczki muszą być odpięte*
- DELPHI CRD3.X – wersja beta; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- SIEMENS SID307 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID310 – wtyczki muszą być odpięte*
Mercedes Truck
- TEMIC ACM / MCM – zastosowanie przy jednostkach ACM i MCM
Mini
- BOSCH EDC16C35 – wtyczki moga być odłączone*
- BOSCH EDC17C41 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C50 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C56 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
Mitsubishi
- BOSCH EDC16C3 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC16C31 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone, potrzebny pełny odczyt
- BOSCH EDC16U31 – wtyczki muszą być odpięte, potrzebny pełny odczyt
- BOSCH EDC17C49 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP15 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP52 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- DENSO – wtyczki muszą być odpięte*
- DENSO RA6 – wtyczki muszą być odpięte*
- DENSO 6M60 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID807 – wtyczki muszą być odpięte*
New Holland
- BOSCH EDC17C49 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC17CV41 – wtyczki muszą być odpięte*
Nissan
- BOSCH EDC16CP33 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC16CP42 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C42 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone, wymagany pełny odczyt
- BOSCH EDC17C45 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C84 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- DELPHI DCM3.4 – wtyczki muszą być odpięte*
- DENSO – wtyczki muszą być odpięte*
- DENSO SH06 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID301 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID304 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID305 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID309 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID310 – wtyczki muszą być odpięte*
Opel
- BOSCH EDC16C36 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC16C39 – wersja beta – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC16CP33 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC17C11 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C18 – łatka oprogramowania, wymagany pełny odczyt; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C19 – łatka oprogramowania, wymagany pełny odczyt; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C42 – czujnik cisnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączony
- BOSCH EDC17C69 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C84 – czujnik cisnienia DPF musi być odłączony
- BOSCH EDC17C49 – łatka oprogramowania, wymagany pełny odczyt; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP47 – wymagany pełny odczyt; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C59 – łatka oprogramowania, wymagany pełny odczyt; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- DELCO E78 – gdy nie działa poprawnie, użyć wersji 1 beta
- DELCO E8x – gdy nie działa poprawnie, użyć wersji 1 beta
- DELCO E98 – wersja beta – wtyczki muszą być odpięte
- DELPHI DCM3.7 – wtyczki muszą być odpięte*
- DENSO – tylko dla silników 1.7 DTR (110KM i 125KM) i 3.0 CDTI (wersja beta); czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- MARELLI MJD6 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID309 – wtyczki muszą być odpięte*
Piaggio
- BOSCH EDC17C08 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
Porsche
- BOSCH EDC17CP14 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury mogą być odłączone
- BOSCH EDC17CP44 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
PSA (CITROËN/PEUGEOT)
- BOSCH EDC16C0 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC16C3 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC16C34 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC16C39 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC16CP39 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC17CP52 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C60 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP11 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC17CP42 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C10 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP52 – wtyczki muszą być odpięte*
- DELPHI DCM3.5 – wtyczki muszą być odpięte*
- DELPHI DCM6.2 – wtyczki muszą być odpięte*
- MARELLI MJ8D – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID208 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID803 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID803A – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID807 – wtyczki muszą być odpięte*
Renault
- BOSCH EDC16C3 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC16C36 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC16CP33 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C11 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C42 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone, wymagany pełny odczyt
- BOSCH EDC17C45 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C84 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP19 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP58 – wtyczki muszą być odpięte*
- DELPHI DCM3.4 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID301 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID303 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID304 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID305 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID307 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID309 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID310 – wtyczki muszą być odpięte*
Saab
- BOSCH EDC17CP21 – łatka oprogramowania, wymagany pełny odczyt
Smart
- BOSCH EDC16C31 – wymagany pełny odczyt; wtyczki muszą być odpięte*
Ssang Young
- DELPHI DCM3.2 – wtyczki muszą być odpięte*
Subaru
- BOSCH EDC17CP07 – wtyczki muszą być odpięte*
- DENSO – wtyczki muszą być odpięte*
Suzuki
- BOSCH EDC16C3 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC16C39 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C49 – wymagany pełny odczyt, czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C69 – wymagany pełny odczyt, czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- MARELLI MJ8X – wtyczki muszą być odpięte*
Tata
- DELPHI DCM3.4 – wtyczki muszą być odpięte*
- DELPHI DCM3.7 – wtyczki muszą być odpięte*
Tata Trucks
- BOSCH EDC17CV54 – wtyczki muszą być odpięte*
Tigercat
- CUMMINS CM2250 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
Toyota
- BOSCH EDC16C34 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC17CP07 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C73 – wtyczki muszą być odpięte*
- DENSO (odłączyć wtyczkę 5-tego wtryskiwacza) – dla silników 3.0 i wiższych użyć wersji 1
VAG
- BOSCH EDC16U1 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC16U31 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC16U34 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC16CP34 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17U01 – czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17U05 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC17CP04 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP14 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP20 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP24 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP44 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP54 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC17C46 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C54 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C64 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C74 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP74 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH MD1CP004 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH MD1CP014 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- DELPHI DCM3.7 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- DELPHI DCM6.2 – wersja beta – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS PCR2.1 – wtyczki muszą być odpięte*
Volvo
- BOSCH EDC16C31 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC16C34 – wtyczki muszą być odpięte*
- BOSCH EDC17CP22 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP48 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP68 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
- SIEMENS SID206 – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID803A – wtyczki muszą być odpięte*
- SIEMENS SID807 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury mogą być odłączone
- DENSO VED – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
Volvo Trucks
- TRW EMS2 – ECU ciśnienia i oczyszczania DPF muszą być odłączone
Yanmar
- BOSCH EDC17CV54 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone