Przejdź do treści

DPF OFF INSTRUKCJA

AEBI Smidth

  • BOSCH EDC17CP52 – wtyczki moga być odłączone*
  • BOSCH EDC16C39 – wtyczki moga być odłączone*

Alfa Romeo

  • BOSCH EDC15C2 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC17C49 – łatka oprogramowania, wymagany pełny odczyt; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C69 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • MARELLI MJD6 – wtyczki muszą być odpięte*
  • MARELLI MJ8D – wtyczki muszą być odpięte*

BMW

  • BOSCH EDC16C31 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC16C35 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC16CP35 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC17C06 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C41 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C50 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone; gdy nie działa poprawnie, użyć wersji 1
  • BOSCH EDC17C56 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP02 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP09 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP45 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP49 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH MD1CP002 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH MD1CS001 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone 

BOUWMANN

  • BOSCH EDC16C39 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone

Cadillac

  • BOSCH EDC17C39 – wtyczki muszą być odpięte*

Case

  • BOSCH EDC17C49 – wtyczki muszą być odpięte*

Caterpillar

  • CAT ADEM5 – wersja beta; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone

Chevrolet

  • BOSCH EDC16C39 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC16C42 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC17CP18 – *wersja BETA* czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP47 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C59 – łatka oprogramowania, wymagany pełny odczyt; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • DELCO E7x – gdy nie działa poprawnie, użyć wersji 1 beta*
  • DELCO E8x – gdy nie działa poprawnie, użyć wersji 1 beta*
  • DELPHI DCM3.7 – wtyczki muszą być odpięte*

Chrysler

  • BOSCH EDC16CP31 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC17C49 – czujniki ciśnienia i temperatury DPF muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP27 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone

Dacia

  • BOSCH EDC17C42 – wymagany pełny odczyt; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C84 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • DELPHI DCM3.4 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID305 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID306 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID310 – wtyczki muszą być odpięte*

Dodge

  • BOSCH EDC16CP31 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC16U31 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC16U34 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC17C79 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • CUMMINS CM21XX – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone

Doosan

  • BOSCH EDC17CV41 – wtyczki muszą być odpięte*

Fiat

  • BOSCH EDC16C39 – wymagany pełny odczyt; czujniki temperatury muszą być odłączone; dla Ducato: czujnik ciśnienia DPF również musi być odłączony
  • BOSCH EDC17C69 – wtyczki muszą być odpięte
  • BOSCH EDC17C10 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C49 – wymagany pełny odczyt; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP52 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • DELPHI DCM3.5 – wtyczki muszą być odpięte*
  • MARELLI MJD6 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • MARELLI MJ8D – wtyczki muszą być odpięte*
  • MARELLI MJ8F – wtyczki muszą być odpięte*
  • MARELLI MJ9D – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID803 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID803A – wtyczki muszą być odpięte*
  • VISTEON DCU10x – wtyczki muszą być odpięte*

Ford

  • BOSCH EDC16C34 – odłączyć wtyczkę ECU mocznika
  • BOSCH EDC16CP39 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C10 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP05 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP42 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC17C70 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • DELPHI DCM3.5 – wtyczki muszą być odpięte*
  • DELPHI DCM6.1 – wtyczki muszą być odpięte*
  • DELPHI MPC555 – *wersja BETA* czujnik ciśnienia DPF musi być odłączony, wymagany pełny odczyt (MPC, FLS)
  • MARELLI MJD6 – wtyczki muszą być odpięte*
  • MARELLI MJ8D – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID206 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID208 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID209 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • SIEMENS SID211 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID803 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID803A – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID807 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID902 – wtyczki muszą być odpięte*
  • VISTEON DCU102 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • VISTEON DCU106 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • VISTEON DCU201 – wtyczki muszą być odpięte*

Great Wall

  • BOSCH EDC17C53 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone

Hino

  • DENSO SH708 – wtyczki muszą być odpięte*

Holden

  • DELCO E98 – wtyczki muszą być odpięte*

Honda

  • BOSCH EDC16C31 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP06 – gdy nie działa poprawnie (tryb awaryjny, nie działa tempomat), użyć wersji 1
  • BOSCH EDC17CP16 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP50 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C58 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone

Hyundai

  • BOSCH EDC16C39 – wymagany pełny odczyt dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów; czujniki temperatury mogą być odłaczone
  • BOSCH EDC17C08 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC17CP14 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C53 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C57 – wtyczki muszą być odpięte*
  • CUMMINS CM2250 – wtyczki muszą być odpięte*
  • DELPHI DCM3.7 – wtyczki muszą być odpięte*
  • DELPHI DCM3.7 – wtyczki muszą być odpięte*

Great Wall

  • DELPHI DCM3.7 – wtyczki muszą być odpięte*

International

  • BOSCH EDC17CV42 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • SIEMENS SID904 – wtyczki muszą być odpięte*

Infinity

  • BOSCH EDC16CP42 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • DELPHI CRD3 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone

Iveco

  • BOSCH EDC16C39 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC17C49 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C69 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP52 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CV41 – wtyczki muszą być odpięte*

Isuzu

  • BOSCH EDC17C83 – wtyczki moga być odłączone*
  • BOSCH EDC17CV41 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • DENSO – wtyczki muszą być odpięte*
  • TRANSTRON – wtyczki muszą być odpięte*

Jaguar

  • BOSCH EDC17CP11 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP42 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP55 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH MEDC17.9 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • DELPHI MPC555 – wersja beta*
  • SIEMENS SID201 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID204 – wtyczki muszą być odpięte*

JCA

  • BOSCH EDC16C39 – wtyczki muszą być odpięte*

Jeep

  • BOSCH EDC16U34 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC16CP31- czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C49 – pełny odczyt wymagany; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C69 – czujnik ciśnienia DPF musi być odłaczony
  • BOSCH EDC17C79 – czujnik ciśnienia DPF musi być odłaczony
  • BOSCH EDC17CP27 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • DELPHI CRD2.x – wtyczki muszą być odpięte*

JINBEI

  • BOSCH EDC17C81 – czujnik ciśnienia DPF i EGT muszą być odłączone

JMC

  • BOSCH EDC17C81 – czujnik ciśnienia DPF i EGT muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C63 – czujnik ciśnienia DPF i EGT muszą być odłączone

John Deere

  • BOSCH EDC17CV54 – czujnik ciśnienia DPF i EGT muszą być odłączone
  • DENSO – czujnik ciśnienia DPF i EGT muszą być odłączone
  • PHOENIX Lxx – wtyczki muszą być odpięte

Kenworth

  • CAT ADEM4 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone

Kia

  • BOSCH EDC16C39 – czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C08 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC17C53 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C57 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC17CP14 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • DELPHI DCM3.2 – wtyczki muszą być odpięte*
  • DELPHI DCM3.7 – wtyczki muszą być odpięte*
  • DELPHI DCM6.2 – wtyczki muszą być odpięte*

Kioti

  • DELPHI DCM3.7 – wtyczki muszą być odpięte*

Kubota

  • BOSCH EDC17CV45 – wtyczki muszą być odpięte*
  • DENSO – wtyczki muszą być odpięte*

Lancia

  • BOSCH EDC15C2 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC17C49 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP27 – wtyczki muszą być odpięte*
  • MARELLI MJD6 – wtyczki muszą być odpięte*
  • MARELLI MJ8D – wtyczki muszą być odpięte*
  • MARELLI MJ9D – wtyczki muszą być odpięte*

Land Rover

  • BOSCH EDC16CP39 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP55 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP11 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP42 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH MEDC17.9 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID201 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID204 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID208 – wtyczki muszą być odpięte*

LDV

  • BOSCH EDC1639 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC17C81 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone

Lexus

  • DENSO – odłączyć wtyczkę 5-tego wtryskiwacza

LTI

  • BOSCH EDC16C39 – wtyczki muszą być odpięte*

London

  • BOSCH EDC1639 – wtyczki muszą być odpięte*

 

Mahindra

  • BOSCH EDC17C53 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C63 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C81 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone

MAN

  • BOSCH EDC17CV41 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone

Manitou

  • BOSCH EDC17C49 – wtyczki muszą być odpięte*

Maserati

  • BOSCH EDC17C79 – wtyczki muszą być odpięte*

Mazda

  • BOSCH EDC16C34 – wtyczki muszą być odpięte
  • DENSO – tylko RF7, RF8, SH1, R2A, SH12 – wtyczki muszą być odpięte
  • SIEMENS SID208 – wtyczki muszą być odpięte
  • SIEMENS SID807 – wtyczki muszą być odpięte

Maxus

  • BOSCH EDC17C53 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC17C81 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone

Mercedes

  • BOSCH EDC16C31 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC16C32 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC16CP31 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC16CP36 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C42 – wymagany pełny odczyt; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C43 – wersja beta; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C66 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C84 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP01 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC17CP10 – wersja beta, rozwiązanie tylko dla IROM; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP46 – wersja beta, czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP57 – wersja beta, czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • DELPHI CRD1.x (DCM3.2) – wymagany element: procesor/MPC; czujnik ciśnienia i drugi czujnik ciśnienia temperatury spalin muszą być odłączone
  • DELPHI CRD2.x (DCM3.5) – wtyczki muszą być odpięte*
  • DELPHI CRD3.X – wersja beta; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • SIEMENS SID307 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID310 – wtyczki muszą być odpięte*

Mercedes Truck

  • TEMIC ACM / MCM – zastosowanie przy jednostkach ACM i MCM

Mini

  • BOSCH EDC16C35 – wtyczki moga być odłączone*
  • BOSCH EDC17C41 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C50 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C56 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone

Mitsubishi

  • BOSCH EDC16C3 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC16C31 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone, potrzebny pełny odczyt
  • BOSCH EDC16U31 – wtyczki muszą być odpięte, potrzebny pełny odczyt
  • BOSCH EDC17C49 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP15 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP52 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • DENSO – wtyczki muszą być odpięte*
  • DENSO RA6 – wtyczki muszą być odpięte*
  • DENSO 6M60 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID807 – wtyczki muszą być odpięte*

New Holland

  • BOSCH EDC17C49 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC17CV41 – wtyczki muszą być odpięte*

Nissan

  • BOSCH EDC16CP33 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC16CP42 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C42 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone, wymagany pełny odczyt
  • BOSCH EDC17C45 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C84 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • DELPHI DCM3.4 – wtyczki muszą być odpięte*
  • DENSO – wtyczki muszą być odpięte*
  • DENSO SH06 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID301 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID304 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID305 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID309 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID310 – wtyczki muszą być odpięte*

Opel

  • BOSCH EDC16C36 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC16C39 – wersja beta – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC16CP33 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC17C11 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C18 – łatka oprogramowania, wymagany pełny odczyt; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C19 – łatka oprogramowania, wymagany pełny odczyt; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C42 – czujnik cisnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączony
  • BOSCH EDC17C69 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C84 – czujnik cisnienia DPF musi być odłączony
  • BOSCH EDC17C49 – łatka oprogramowania, wymagany pełny odczyt; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP47 – wymagany pełny odczyt; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C59 – łatka oprogramowania, wymagany pełny odczyt; czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • DELCO E78 – gdy nie działa poprawnie, użyć wersji 1 beta
  • DELCO E8x – gdy nie działa poprawnie, użyć wersji 1 beta
  • DELCO E98 – wersja beta – wtyczki muszą być odpięte
  • DELPHI DCM3.7 – wtyczki muszą być odpięte*
  • DENSO – tylko dla silników 1.7 DTR (110KM i 125KM) i 3.0 CDTI (wersja beta); czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • MARELLI MJD6 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID309 – wtyczki muszą być odpięte*

Piaggio

  • BOSCH EDC17C08 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone

Porsche

  • BOSCH EDC17CP14 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP44 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone

PSA (CITROËN/PEUGEOT)

  • BOSCH EDC16C0 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC16C3 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC16C34 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC16C39 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC16CP39 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC17CP52 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C60 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP11 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC17CP42 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C10 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP52 – wtyczki muszą być odpięte*
  • DELPHI DCM3.5 – wtyczki muszą być odpięte*
  • DELPHI DCM6.2 – wtyczki muszą być odpięte*
  • MARELLI MJ8D – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID208 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID803 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID803A – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID807 – wtyczki muszą być odpięte*

Renault

  • BOSCH EDC16C3 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC16C36 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC16CP33 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C11 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C42 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone, wymagany pełny odczyt
  • BOSCH EDC17C45 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C84 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP19 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP58 – wtyczki muszą być odpięte*
  • DELPHI DCM3.4 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID301 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID303 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID304 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID305 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID307 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID309 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID310 – wtyczki muszą być odpięte*

Saab

  • BOSCH EDC17CP21 – łatka oprogramowania, wymagany pełny odczyt

Smart

  • BOSCH EDC16C31 – wymagany pełny odczyt; wtyczki muszą być odpięte*

Ssang Young

  • DELPHI DCM3.2 – wtyczki muszą być odpięte*

Subaru

  • BOSCH EDC17CP07 – wtyczki muszą być odpięte*
  • DENSO – wtyczki muszą być odpięte*

Suzuki

  • BOSCH EDC16C3 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC16C39 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C49 – wymagany pełny odczyt, czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C69 – wymagany pełny odczyt, czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • MARELLI MJ8X – wtyczki muszą być odpięte*

Tata

  • DELPHI DCM3.4 – wtyczki muszą być odpięte*
  • DELPHI DCM3.7 – wtyczki muszą być odpięte*

Tata Trucks

  • BOSCH EDC17CV54 – wtyczki muszą być odpięte*

Tigercat

  • CUMMINS CM2250 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone

Toyota

  • BOSCH EDC16C34 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC17CP07 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C73 – wtyczki muszą być odpięte*
  • DENSO (odłączyć wtyczkę 5-tego wtryskiwacza) – dla silników 3.0 i wiższych użyć wersji 1

VAG

  • BOSCH EDC16U1 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC16U31 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC16U34 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC16CP34 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17U01 – czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17U05 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC17CP04 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP14 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP20 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP24 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP44 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP54 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC17C46 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C54 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C64 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C74 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP74 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH MD1CP004 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH MD1CP014 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • DELPHI DCM3.7 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • DELPHI DCM6.2 – wersja beta – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS PCR2.1 – wtyczki muszą być odpięte*

Volvo

  • BOSCH EDC16C31 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC16C34 – wtyczki muszą być odpięte*
  • BOSCH EDC17CP22 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP48 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP68 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone
  • SIEMENS SID206 – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID803A – wtyczki muszą być odpięte*
  • SIEMENS SID807 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury mogą być odłączone
  • DENSO VED – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone

Volvo Trucks

  • TRW EMS2 – ECU ciśnienia i oczyszczania DPF muszą być odłączone

Yanmar

  • BOSCH EDC17CV54 – czujnik ciśnienia DPF i czujniki temperatury muszą być odłączone