Przejdź do treści

EGR


Aebi Schmidt

  • BOSCH EDC16C39 – wtyczka od EGR może być odpięta*

Alfa Romeo

  • BOSCH EDC15C7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C8 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C39 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C49 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C69 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • MARELLI MJD6 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • MARELLI MJ8 – wtyczka od EGR może być odpięta*

BMW

  • BOSCH EDC15C4 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • BOSCH EDC16C31 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC16C35 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC16CP35 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC17C06 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C41 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C50 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C56 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC17C76 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP02 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP09 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • BOSCH EDC17CP45 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • BOSCH EDC17CP49 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • BOSCH MD1CP002 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH MDG1 (MD1CS001) – wtyczka od EGR może być odpięta*

Case

  • BOSCH EDC17C49 – wtyczka od EGR musi być odpięta

Caterpillar

  • CAT ADEM5 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • CAT A5M8 –  wtyczka od EGR może być odpięta*

Chevrolet

  • BOSCH EDC17CP47 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • DELCO E87 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • DELPHI DCM3.7 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • DELCO E83 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • DELCO E98 – wtyczka od EGR może być odpięta

Chrysler

  • BOSCH EDC15C2 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC15C5 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC15C7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C31 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16U31 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP27 – wtyczka od EGR może być odpięta*

Dacia

  • BOSCH EDC17C42 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C84 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DELPHI DCM3.4 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DELPHI DDCR – wtyczka od EGR może być odpięta
  • SIEMENS SID301 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID303 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID305 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID306 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID307 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID309 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID310 – wtyczka od EGR musi być odpięta

Dodge

  • BOSCH EDC16CP31 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC16U31 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C79 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • CUMMINS CM21XX – wtyczka od EGR musi być odpięta

Doosan

  • BOSCH EDC17CV41 – wtyczka od EGR musi być odpięta

Fendt

  • BOSCH EDC7UC31 – wtyczka od EGR może być odpięta*

Fiat

  • BOSCH EDC15C2 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC15C7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C8 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC16C9 – wtyczka od EGR może być odpięta, wymagany pełny odczyt*
  • BOSCH EDC16C39 – wtyczka od EGR może być odpięta, wymagany pełny odczyt*
  • BOSCH EDC17C49 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC17C69 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • BOSCH EDC17CP52 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • DELPHI DCM3.5 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • MARELLI MJD6 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • MARELLI MJ8 – tylko z 1.3 MJ, wtyczka od EGR może być odpięta*
  • MARELLI MJ9 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • SIEMENS SID803 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • SIEMENS SID803A – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • VISTEON DCU102 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • VISTEON DCU104 – wtyczka od EGR może być odpięta*

Ford

  • BOSCH EDC16C3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C34 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16CP39 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C10 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC17C70 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP05 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC17CP65 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP42 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • DELPHI DCM3.4 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • DELPHI DCM3.5 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • DELPHI DCM6.1 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • DELPHI MPC555 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID202 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID206 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • SIEMENS SID208 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • SIEMENS SID209 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • SIEMENS SID211 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID802 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID803 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • SIEMENS SID803A – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • SIEMENS SID804 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID807 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • VISTEON DCU101 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • VISTEON DCU102 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • VISTEON DCU201 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • VISTEON EECVI – wtyczka od EGR musi być odpięta

Greet Wall

  • DELPHI DCM3.7 – wtyczka od EGR musi być odpięta

Honda

  • BOSCH EDC15C7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C31 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC17CP06 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • BOSCH EDC17CP16 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP50 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • BOSCH EDC17C58 – wtyczka od EGR musi być odpięta

Hyundai

  • BOSCH EDC15C7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C39 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP14 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C08 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • BOSCH EDC17C53 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C57 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DELPHI DDCR – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • DELPHI DCM3.7 – wtyczka od EGR może być odpięta

Infiniti

  • DELPHI CRD3 – wtyczka od EGR musi być odpięta

International

  • SIEMENS SID904 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C83 – wtyczka od EGR musi być odpięta

Isuzu

  • BOSCH EDC17C83 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC17CV42 – wtyczka od EGR musi być odpięta*
  • DELPHI – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • TRANSTRON – wtyczka od EGR musi być odpięta

Iveco

  • BOSCH EDC16C8 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC16C39 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C49 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • BOSCH EDC17C69 – wtyczka od EGR musi być odpięta*
  • BOSCH EDC17CP52 – wtyczka od EGR musi być odpięta

Jaguar

  • BOSCH EDC17CP11 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC17CP42 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP55 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH MED17.0 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH MED17.8.3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH MED17.8.31 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH MED17.9.7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DELPHI MPC555 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID201 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID803A – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • SIEMENS SID204 – wtyczka od EGR musi być odpięta

Jeep

  • BOSCH EDC15C2 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C31 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC16CP31 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C49 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • BOSCH EDC17C69 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • BOSCH EDC17CP27 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • MOTOROLA NGC4 – wtyczka od EGR musi być odpięta

John Deere

  • PHOENIX Lxx – wtyczka od EGR musi być odpięta

Kia

  • BOSCH EDC15C7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C39 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP14 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C08 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • BOSCH EDC17C53 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C57 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DELPHI DDCR – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • DELPHI DCM3.7 – wtyczka od EGR może być odpięta

Kioti

  • DELPHI DCM3.7 – wtyczka od EGR może być odpięta*

Kubota

  • DENSO – wtyczka od EGR musi być odpięta

Lancia

  • BOSCH EDC16C8 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC16C9 – wtyczka od EGR może być odpięta, wymagany pełny odczyt
  • BOSCH EDC16C39 – wtyczka od EGR może być odpięta, wymagany pełny odczyt
  • BOSCH EDC17C69 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • MARELLI MJD6 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • MARELLI MJD8 – wtyczka od EGR może być odpięta*

Land Rover

  • BOSCH EDC16CP39 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP11 – tylko silniki 3.0D; wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP42 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP55 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH MED17.0 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH MED17.8.3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH MED17.8.31 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH MED17.9.7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH MEDC17.9 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • SIEMENS SID201 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID202 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID203 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID204 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID206 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID208 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • VISTEON DCU102 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • VISTEON DCU106 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  •  

LDV

  • DELPHI DDCR – wtyczka od EGR musi być odpięta

Lexus

  • DENSO – wtyczka od EGR może być odpięta*

MAN

  • BOSCH EDC7C32 – wtyczka od EGR musi być odpięta

Massey Ferguson

  • BOSCH EDC17CV54 – wtyczka od EGR może być odpięta

Mazda

  • BOSCH EDC16C34 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C7 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC16C31 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • DENSO – tylko RF5, RF7, RF8, RF12 ; wtyczka od EGR musi być odpięta

Mahindra

  • BOSCH EDC17C63 – wtyczka od EGR może być odpięta

Maserati

  • EDC17C79 – wtyczka od EGR może być odpięta*

Mercedes

  • BOSCH EDC15C0 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC15C6 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC15C7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C3 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC16C31 – wtyczka od EGR musi być odpięta, wymagany pełny odczyt
  • BOSCH EDC16C32 – wtyczka od EGR musi być odpięta, wymagany pełny odczyt
  • BOSCH EDC16CP31 – wtyczka od EGR może być odpięta, wymagany pełny odczyt
  • BOSCH EDC16CP36 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C42 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C43 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC17C66 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP01 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC17CP10 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP46 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC17CP57 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH ME2.8.1 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DELPHI CRD1 (DCM3.2) – wymagany element: procesor/MPC; wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DELPHI CRD2 (DCM3.5) – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DELPHI CRD3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID307- wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID309- wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID310- wtyczka od EGR musi być odpięta
  • TEMIC CRVx – wtyczka od EGR musi być odpięta

Mercedes Trucks

  • TEMIC MCM – wtyczka od EGR może być odpięta*

Mini

  • BOSCH EDC15C4
  • BOSCH EDC16C31
  • BOSCH EDC16C35 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C41 – wtyczka od EGR musi być odpięta\
  • BOSCH EDC17C50 – wtyczka od EGR musi być odpięta

Mitsubishi

  • BOSCH EDC15C3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C31 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16CP39 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16U31 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • BOSCH EDC17C49 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP15 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP52 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DENSO – wtyczka od EGR musi być odpięta

New Holland

  • BOSCH EDC17C49 – wtyczka od EGR musi być odpięta

Nissan

  • BOSCH EDC15C3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C41 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C42 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C45 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C84 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DELPHI DCM3.5 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • DELPHI DDCR – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DENSO – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID301 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • SIEMENS SID303 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • SIEMENS SID305 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • SIEMENS SID306 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID307 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • SIEMENS SID307 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • SIEMENS SID310 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • ZEXEL – wtyczka od EGR może być odpięta

Opel

  • BOSCH EDC15C3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC15C7 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC15M – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C9 – wtyczka od EGR może być odpięta, wymagany pełny odczyt
  • BOSCH EDC16C36 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC16C39 – wtyczka od EGR musi być odpięta, wymagany pełny odczyt
  • BOSCH EDC16CP33 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC17C18 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC17C19 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC17C42 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC17C59 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH M1.5.5 – *wersja BETA* , wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH ME1.5.5 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH ME7.6.1 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • BOSCH ME7.6.2 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • BOSCH ME7.6.3 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • BOSCH ME7.6.4 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • BOSCH ME7.6.6 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • BOSCH ME7.6.9 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • BOSCH PSG16 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DELCO (Y17DT, Z16SE – wersja beta, Z16XE – wersja beta) – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DELCO E83 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • DELCO E87 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DELCO E98 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DELCO MT35 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DELCO MULTEC – *wersja BETA* ; wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DELPHI DCM3.7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DENSO – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DENSO 29F400 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • MARELLI MJD6 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • MARELLI MJ8 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • SIEMENS SID309 – wtyczka od EGR może być odpi*ęta
  • SIEMENS SID310 – wtyczka od EGR musi być odpięta

Porsche

  • BOSCH EDC17CP44 – wtyczka od EGR musi być odpięta

PSA (Citroen/Peugeot)

  • BOSCH EDC15C2 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC15C3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C0 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC16C34 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C39 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC16C7 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC16CP39 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C10 – wtyczka od EGR musi być odpięta*
  • BOSCH EDC17C60 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP11 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP42 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC17CP52 – wtyczka od EGR musi być odpięta*
  • BOSCH MD1CS003 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • DELPHI DCM3.4 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • DELPHI DCM3.5 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • DELPHI DCM6.2 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DELPHI DDCR – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DENSO 29F400 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • MARELLI MJD6 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • MARELLI MJ8X – wtyczka od EGR musi być odpięta*
  • SAGEM S2 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • SIEMENS SID201 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID208 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • SIEMENS SID801 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • SIEMENS SID802 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • SIEMENS SID803 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • SIEMENS SID804 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID805 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID806 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • SIEMENS SID807 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS PPD – wtyczka od EGR może być odpięta
  • VISTEON DCU102 – wtyczka od EGR może być odpięta

Renault

  • BOSCH EDC15C3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C36 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C41 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16CP33 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16CP39 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C11 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C42 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C45 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C84 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP19 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP58 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DELPHI DCM3.4 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DELPHI DDCR – tylko dla 1.5 DCI; wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID301 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • SIEMENS SID305 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • SIEMENS SID306 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • SIEMENS SID307 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • SIEMENS SID309 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • SIEMENS SID310 – wtyczka od EGR może być odpięta

Smart

  • BOSCH EDC15CG – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C31 – wtyczka od EGR może być odpięta, wymagany pełny odczyt
  • BOSCH EDC16C32 – wtyczka od EGR może być odpięta, wymagany pełny odczyt

Saab

  • BOSCH EDC16C9 – wtyczka od EGR musi być odpięta, wymagany pełny odczyt
  • BOSCH EDC16C39 – wtyczka od EGR musi być odpięta, wymagany pełny odczyt
  • BOSCH PSG16 – wtyczka od EGR musi być odpięta, wymagany pełny odczyt

Ssang Yong

  • DELPHI DCM3.2 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DELPHI DCM3.7 – wtyczka od EGR musi być odpięta

Subaru

  • DENSO – wtyczka od EGR musi być odpięta

Suzuki

  • BOSCH EDC16C2 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C31 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C34 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC16C36 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C33 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC17C49 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC17C69 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • DELPHI DDCR – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DENSO – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • MARELLI MJD6 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • SIEMENS SID801 – wtyczki mogą być odpięte*

Tata

  • DELPHI DCM3.2 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DELPHI DCM3.7 – wtyczka od EGR może być odpięta*

Toyota

  • BOSCH EDC15C9 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C31 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP07 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C73 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DENSO – wtyczka od EGR może być odpięta*

Troller

  • SIEMENS SID208 – wtyczka od EGR może być odpięta*

VAG (VW, AUDI, SEAT, SKODA)

  • BOSCH EDC7C32 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC15P – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC15V – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC15VM – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16CP34 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16U1 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16U31 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16U34 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C46 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C54 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC17C64 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C74 – wtyczka od EGR może być odpięta
  • BOSCH EDC17CP04 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP14 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP20 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP44 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP54 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP74 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17U01 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC17U05 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH MD1CP004 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH MD1CP014 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH MD1CS004 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH MDG1 (MG1CS011) – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH MG1CS001 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH MG1CS002 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH ME7.5 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH ME7.5.10 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH MED9.5.10 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH ME7.5.20 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH MED9.1 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCHMED9.5.10 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DELPHI DCM3.7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DELPHI DCM6.2 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • MARELLI IAW4MV – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • SIEMENS PCR2.1 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • SIEMENS PPD – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • SIEMENS SIMOS 3 – wtyczka od EGR musi być odpięta

Volvo

  • BOSCH EDC15C2 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC15C3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC15C11 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C34 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C31 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • BOSCH EDC17CP22 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP48 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP68 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • BOSCH MSA15 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • SIEMENS SID803 – wtyczka od EGR może być odpięta*
  • SIEMENS SID807 – wtyczka od EGR musi być odpięta
  • DENSO VED wtyczka od EGR musi być odpięta