AdBlue SCR
ALEXANDER DENNIS
- CUMMINS CM2150E – bezpieczniki/przekaźniki SCR i NOX, jednostka AdBlue i czujniki NOX muszą być odłączone
ARTEC
- BOSCH EDC17CV52 – czujniki NOX i pompa mogą być odłączone*
ASTRA
- BOSCH EDC7UC31 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłaczone
BMC
- CUMMINS CM850 – bezpiecznik SCR musi być odłączony
- CUMMINS CM2150E – bezpieczniki/przekaźniki SCR i NOX, jednostka AdBlue i czujniki NOX muszą być odłączone
BMW
- BOSCH EDC17C41 – czujniki NOX i pompa mogą być odłączone
- BOSCH EDC17C50 – czujniki NOX i pompa mogą być odłączone
- BOSCH EDC17C56 – czujniki NOX i pompa mogą być odłączone
- BOSCH EDC17C76 – czujniki NOX i pompa mogą być odłączone
- BOSCH EDC17CP09 – czujniki i pompa mogą być odłączone
- BOSCH EDC17CP45 – pompa musi być odłączona, czujniki mogą być odłączone
- BOSCH EDC17CP49 – czujniki NOX i pompa mogą być odłączone
- BOSCH MD1CP002 – czujniki NOX i pompa mogą być odłączone*
BOBCAT
- BOSCH DCU17CV44 -jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
CAMC
- BOSCH EDC17CV44 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
CASE
- BOSCH EDC7UC31 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłaczone
- BOSCH EDC7C49 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłaczone
- BOSCH EDC17CV41 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłaczone
Chevrolet
- BOSCH EDC17CP18 – ECU AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone
- BOSCH EDC17CP47 – czujniki NOX mogą być odłączone
- DELCO E98 – BETA; czujniki NOX i pompa mogą być odłączone*
Challenger
- BOSCH EDC17_CV54 – jednostka AdBlue musu być odłaczona
Claas
- BOSCH EDC17CV41 – czujniki NOX i pompa mogą być odłączone*
- TEMIC PLD2 – jednostka AdBlue musi być odłaczona, czujniki NOX mogą być odłączone
- TEMIC ACM – pompa AdBlue musi być odłączona
Dacia
- BOSCH EDC17_C84 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
- BOSCH MD1CS006 – jednostka SCR musi być odłączona
DAF
- BOSCH EAS (DELPHI DMCI) – pompa AdBlue, zbiornik, czujniki NOX muszą być odłączone
- DELPHI DMCI – bezpiecznik SCR musi być odłączony
- DELPHI ETC3 – wtyczka pompy musi być odłączona
- MOTOROLA CM850 – bezpiecznik SCR musi być usunięty
Deutz
- BOSCH EDC17C53 – jednostka AdBlue i pompa musza być odłączone
- BOSCH EDC17CV52 – jednostka AdBlue, pompa i zbiornik muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CV56 – ECU AdBlue może być odłączona
Dingo
- BOSCH EDC17CV52 – ECU AdBlue musi być odłączone
Dodge
- BOSCH EDC17C79 / EDC17_C79 – ECU AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone
Doosan
- BOSCH EDC17CV41 – ECU AdBlue może być odłączone
- CAT ADEM5 – ECU AdBlue musi być odłączone
FAW
- BOSCH EDC17CV44 – jednostka AdBlue musi być odłączona
- SIEMENS SID605 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
Fendt
- BOSCH EDC17CV52 – jednostka Adblue i pompa muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CV56 – jednostka Adblue i pompa muszą być odłączone
Fiat
- BOSCH EDC17_C10 – jednostka AdBlue i czujniki NOX muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C49 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone
- BOSCH EDC17_C84 – jednostka AdBlue i czujniki NOX muszą być odłączone
Ford
- BOSCH EDC17_CP10 – jednostka Adblue i pompa muszą być odłączone
- BOSCH EDC17_CP05
- CUMMINS CM2150E – bezpieczniki/przekaźniki SCR i NOX, jednostka AdBlue i czujniki NOX muszą być odłączone
- SIEMENS SID209 – pompa AdBlue musi być odłączona
- SIEMENS SID211
Freightliner
- CUMMINS CM2250 – jednostka SCR musi być odłączona
Halcon
- PERKINS – *wersja BETA*
Hino
- DENSO SH7058 – bezpiecznik SCR musi być odłączony
HOWO
- DENSO – wersja beta; jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
Hyundai
- CUMMINS CM2350 – bezpieczniki/przekaźniki SCR i NOX, jednostka AdBlue i czujniki NOX muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C57 – sterownik AdBlue musi być odłączony
Isuzu
- BOSCH EDC7CV41 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
Iveco
- BOSCH EDC7UC31 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone, czujniki NOX mogą być odłączone
- BOSCH EDC17C49 – ECU AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone
- BOSCH EDC17CV41 – ECU AdBlue musi być odłączona
- BOSCH EDC17CP52
- CUMMINS CM2150E – jednostka AdBlue musi być odłączona
JAGUAR
- BOSCH EDC17CP55 – czujniki NOX moga być odłączone
- BOSCH MEDC17.9 – czujniki NOX moga być odłączone
JCB
- BOSCH EDC17CV41 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
- BOSCH EDC17CV44 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
- BOSCH EDC17CV54 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
- DELPHI DCM3.3 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
Jeep
- BOSCH EDC17C79 – czujniki NOX mogą być odłączone
JMC
- BOSCH EDC17C81 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
John Deere
- PHOENIX L3X – bezpieczniki/przekaźniki SCR i NOX, jednostka AdBlue i czujniki NOX muszą być odłączone
- PHOENIX L2X – *wersja BETA*
Kamaz
- CUMMINS CM2150E – bezpieczniki/przekaźniki SCR i NOX, jednostka AdBlue i czujniki NOX muszą być odłączone
- CUMMINS CM2880 – bezpieczniki/przekaźniki SCR i NOX, jednostka AdBlue i czujniki NOX muszą być odłączone
Kenworth
- CUMMINS CM2250 – ECU oczyszczania musi być odłączone
King Long
- CUMMINS CM850 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
Kubota
- DENSO – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
Land Rover
- BOSCH EDC17CP55 – czujniki NOX mogą być odłączone
- BOSCH MEDC17.9 – czujniki NOX mogą być odłączone
Laverda
- BOSCH EDC17CV44 – jednostka AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone
- BOSCH EDC17CV54 – jednostka AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone
MAN
- BOSCH EDC7C32 – ECU AdBlue / bezpiecznik muszą być odłączone; uwaga – wymagane ponowne zakodowanie
- BOSCH EDC7C32 – VDF
- BOSCH EDC17CV42 – ECU AdBlue / bezpiecznik muszą być odłączone
Massey Ferguson
- BOSCH EDC17CV41 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
- BOSCH EDC17CV44 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
- BOSCH EDC17CV54 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
Maz
- TEMIC PLD EU4 / EU5 – wtyczka z modułu AdBlue musi być odpięta, czujniki NOX mogą być odłączone
Maserati
- BOSCH EDC17C79 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
Mazda
- DENSO – wtyczka od modułu AdBlue i bezpiecznik SCR muszą być odłączone
Mercedes
- BOSCH EDC17C66 – wtyczka od modułu AdBlue musi być odłączona
- BOSCH EDC17CP10 – wtyczka od modułu AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone
- BOSCH EDC17CP46 – wtyczka od modułu AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone
- BOSCH EDC17CP57 – wtyczka od modułu AdBlue musi być odłączona
- DELPHI CRD3 – wtyczka od modułu AdBlue musi być odłączona
- BOSCH MD1CP001 – Jednostka AdBlue musi być odłączona
Mercedes Truck
- TEMIC PLD EU4 / EU5 – wtyczka od modułu AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone
- TEMIC PLD2 EU5 – wtyczka od modułu AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone
- TEMIC ACM – pompa AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone
Merlo
- BOSCH EDC17CV52 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
Mitsubishi
- BOSCH EDC16CP31 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CP15 – jednostka AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone
- BOSCH EDC17C49 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
- BOSCH EDC17CP52 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
- TEMIC ACM – pompa AdBlue musi być odłączona
New Holland
- BOSCH EDC7UC31 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone, czujniki NOX mogą być odłączone
- BOSCH EDC17C49 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
- BOSCH EDC17CV41 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
Nissan
- BOSCH EDC17C45 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
- BOSCH EDC17C84 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
- BOSCH MD1CS006 – jednostka SCR musi być odłączona
- SIEMENS SID310 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
Nissan Truck
- TRW EMS2 – bezpiecznik AdBlue lub wtrysk SCR muszą być odłączone
- MOTOROLA CM850 – bezpiecznik AdBlue musi być odłączony
Opel
- BOSCH EDC17C84 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
- DELCO E98 – jednostka SCR i pompa musi być odłączona
- BOSCH MD1CS003 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
Peugeot
- BOSCH EDC17_C10 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
- BOSCH EDC17_C60 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
- DELPHI DCM6.2
- BOSCH MD1CS003 – jednostka SCR i pompa muszą być odłączone
Ponsse
- TEMIC PLD2 – wtyczka modułu AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone
Porsche
- BOSCH EDC17CP44 – czujniki NOX mogą być odłączone
PSA (CITROËN/PEUGEOT)
- BOSCH EDC17C10 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
- BOSCH EDC17C60 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
- BOSCH MD1CS003 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
- DELPHI DCM6.2 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
- DELPHI DCM7.1A – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
Renault
- BOSCH EDC17C84 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
- BOSCH MD1CS006 – jednostka SCR musi być odłączona
- SIEMENS SID310 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
Renault Trucks
- TRW EMS2 EU5 – wersja beta; bezpiecznik SCR lub wtrysk SCR muszą być odłączone
SAME
- BOSCH EDC17C53 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
Scania
- MOTOROLA EMS S6 – bezpiecznik SCR może być usunięty
Shacman
- BOSCH EDC17CV44 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
Sinotruck
- DENSO SH7058 – jednostka AdBlue, pompa, czujniki NOX i wtrysk SCR musza być odłaczone
Solaris
- CUMMINS CM2150E – bezpieczniki/przekaźniki SCR i NOX, jednostka AdBlue i czujniki NOX muszą być odłączone
Steyr
- BOSCH EDC17CV41 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
STS
- SIEMENS SID310 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
Tigercat
- BOSCH EDC17UC31 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
- BOSCH EDC17CV41 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
Toyota
- DELPHI DCM6.2 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
UD
- DELPHI DCMI – bezpiecznik SCR musi być odłączony
VAG
- BOSCH EDC17C46 – czujniki NOX mogą być odłączone
- BOSCH EDC17C54 – czujniki NOX mogą być odłączone
- BOSCH EDC17C64 – czujniki NOX mogą być odłączone
- BOSCH EDC17C74 – czujniki NOX mogą być odłączone
- BOSCH EDC17CP74 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH EDC17CP14 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH EDC17CP20 – czujniki NOX mogą być odłączone
- BOSCH EDC17CP24 – czujniki NOX mogą być odłączone
- BOSCH EDC17CP44 – czujniki NOX mogą być odłączone
- BOSCH EDC17CP54 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
- BOSCH MD1CP004 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
- BOSCH MD1CP014 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
- DELPHI DCM6.2 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
Valtra
- BOSCH EDC17CV41 – jednostka AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone
- BOSCH EDC17CV44 – jednostka AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone
- BOSCH EDC17CV54 – jednostka AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone
Volkswagen Trucks
- CUMMINS CM2150E – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
Volvo Trucks
- TRW EMS2 EU5 – bezpiecznik SCR lub wtrysk SCR muszą być odłączone
XCMG
- BOSCH EDC17CV44 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone