Przejdź do treści

AdBlue SCR


ALEXANDER DENNIS

  • CUMMINS CM2150E – bezpieczniki/przekaźniki SCR i NOX, jednostka AdBlue i czujniki NOX muszą być odłączone

ARTEC

  • BOSCH EDC17CV52 – czujniki NOX i pompa mogą być odłączone*

ASTRA

  • BOSCH EDC7UC31 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłaczone

BMC

  • CUMMINS CM850 – bezpiecznik SCR musi być odłączony
  • CUMMINS CM2150E – bezpieczniki/przekaźniki SCR i NOX, jednostka AdBlue i czujniki NOX muszą być odłączone

BMW

  • BOSCH EDC17C41 – czujniki NOX i pompa mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17C50 – czujniki NOX i pompa mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17C56 – czujniki NOX i pompa mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17C76 – czujniki NOX i pompa mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP09 – czujniki i pompa mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP45 – pompa musi być odłączona, czujniki mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP49 – czujniki NOX i pompa mogą być odłączone
  • BOSCH MD1CP002 – czujniki NOX i pompa mogą być odłączone*

BOBCAT

  • BOSCH DCU17CV44 -jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone

CAMC

  • BOSCH EDC17CV44 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone

CASE

  • BOSCH EDC7UC31 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłaczone
  • BOSCH EDC7C49 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłaczone
  • BOSCH EDC17CV41 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłaczone

Chevrolet

  • BOSCH EDC17CP18 – ECU AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP47 – czujniki NOX mogą być odłączone
  • DELCO E98 – BETA; czujniki NOX i pompa mogą być odłączone*

Challenger

  • BOSCH EDC17_CV54 – jednostka AdBlue musu być odłaczona

Claas

  • BOSCH EDC17CV41 – czujniki NOX i pompa mogą być odłączone*
  • TEMIC PLD2 – jednostka AdBlue musi być odłaczona, czujniki NOX mogą być odłączone
  • TEMIC ACM – pompa AdBlue musi być odłączona 

Dacia

  • BOSCH EDC17_C84 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
  • BOSCH MD1CS006 – jednostka SCR musi być odłączona

DAF

  • BOSCH EAS (DELPHI DMCI) – pompa AdBlue, zbiornik, czujniki NOX muszą być odłączone
  • DELPHI DMCI – bezpiecznik SCR musi być odłączony
  • DELPHI ETC3 – wtyczka pompy musi być odłączona
  • MOTOROLA CM850 – bezpiecznik SCR musi być usunięty

Deutz

  • BOSCH EDC17C53 – jednostka AdBlue i pompa musza być odłączone
  • BOSCH EDC17CV52 – jednostka AdBlue, pompa i zbiornik muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CV56 – ECU AdBlue może być odłączona

Dingo

  • BOSCH EDC17CV52 – ECU AdBlue musi być odłączone

Dodge

  • BOSCH EDC17C79 / EDC17_C79 – ECU AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone

Doosan

  • BOSCH EDC17CV41 – ECU AdBlue może być odłączone
  • CAT ADEM5 – ECU AdBlue musi być odłączone

FAW

  • BOSCH EDC17CV44 – jednostka AdBlue musi być odłączona
  • SIEMENS SID605 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone 

Fendt

  • BOSCH EDC17CV52 – jednostka Adblue i pompa muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CV56 – jednostka Adblue i pompa muszą być odłączone

Fiat

  • BOSCH EDC17_C10 – jednostka AdBlue i czujniki NOX muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C49 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17_C84 – jednostka AdBlue i czujniki NOX muszą być odłączone

Ford

  • BOSCH EDC17_CP10 – jednostka Adblue i pompa muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17_CP05
  • CUMMINS CM2150E – bezpieczniki/przekaźniki SCR i NOX, jednostka AdBlue i czujniki NOX muszą być odłączone
  • SIEMENS SID209 – pompa AdBlue musi być odłączona
  • SIEMENS SID211

Freightliner

  • CUMMINS CM2250 – jednostka SCR musi być odłączona 

Halcon

  • PERKINS – *wersja BETA*

Hino

  • DENSO SH7058 – bezpiecznik SCR musi być odłączony

HOWO

  • DENSO – wersja beta; jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone

Hyundai

  • CUMMINS CM2350 – bezpieczniki/przekaźniki SCR i NOX, jednostka AdBlue i czujniki NOX muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C57 – sterownik AdBlue musi być odłączony 

Isuzu

  • BOSCH EDC7CV41 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone

Iveco

  • BOSCH EDC7UC31 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone, czujniki NOX mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17C49 – ECU AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17CV41 – ECU AdBlue musi być odłączona
  • BOSCH EDC17CP52
  • CUMMINS CM2150E – jednostka AdBlue musi być odłączona

JAGUAR

  • BOSCH EDC17CP55 – czujniki NOX moga być odłączone 
  • BOSCH MEDC17.9 – czujniki NOX moga być odłączone

JCB

  • BOSCH EDC17CV41 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
  • BOSCH EDC17CV44 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
  • BOSCH EDC17CV54 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
  • DELPHI DCM3.3 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone

Jeep

  • BOSCH EDC17C79 – czujniki NOX mogą być odłączone

JMC

  • BOSCH EDC17C81 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone

John Deere

  • PHOENIX L3X – bezpieczniki/przekaźniki SCR i NOX, jednostka AdBlue i czujniki NOX muszą być odłączone
  • PHOENIX L2X – *wersja BETA*

Kamaz

  • CUMMINS CM2150E – bezpieczniki/przekaźniki SCR i NOX, jednostka AdBlue i czujniki NOX muszą być odłączone
  • CUMMINS CM2880 – bezpieczniki/przekaźniki SCR i NOX, jednostka AdBlue i czujniki NOX muszą być odłączone

Kenworth

  • CUMMINS CM2250 – ECU oczyszczania musi być odłączone

King Long

  • CUMMINS CM850 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*

Kubota

  • DENSO – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*

Land Rover

  • BOSCH EDC17CP55 – czujniki NOX mogą być odłączone
  • BOSCH MEDC17.9 – czujniki NOX mogą być odłączone

Laverda

  • BOSCH EDC17CV44 – jednostka AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17CV54 – jednostka AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone

MAN

  • BOSCH EDC7C32 – ECU AdBlue / bezpiecznik muszą być odłączone; uwaga – wymagane ponowne zakodowanie
  • BOSCH EDC7C32 – VDF
  • BOSCH EDC17CV42 – ECU AdBlue / bezpiecznik muszą być odłączone

Massey Ferguson

  • BOSCH EDC17CV41 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
  • BOSCH EDC17CV44 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
  • BOSCH EDC17CV54 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone

Maz

  • TEMIC PLD EU4 / EU5 – wtyczka z modułu AdBlue musi być odpięta, czujniki NOX mogą być odłączone

Maserati

  • BOSCH EDC17C79 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*

Mazda

  • DENSO – wtyczka od modułu AdBlue i bezpiecznik SCR muszą być odłączone

Mercedes

  • BOSCH EDC17C66 – wtyczka od modułu AdBlue musi być odłączona
  • BOSCH EDC17CP10 – wtyczka od modułu AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP46 – wtyczka od modułu AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP57 – wtyczka od modułu AdBlue musi być odłączona
  • DELPHI CRD3 – wtyczka od modułu AdBlue musi być odłączona
  • BOSCH MD1CP001 – Jednostka AdBlue musi być odłączona 

Mercedes Truck

  • TEMIC PLD EU4 / EU5 – wtyczka od modułu AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone
  • TEMIC PLD2 EU5 – wtyczka od modułu AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone
  • TEMIC ACM – pompa AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone

Merlo

  • BOSCH EDC17CV52 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone

Mitsubishi

  • BOSCH EDC16CP31 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP15 – jednostka AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17C49 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
  • BOSCH EDC17CP52 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
  • TEMIC ACM – pompa AdBlue musi być odłączona

New Holland

  • BOSCH EDC7UC31 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone, czujniki NOX mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17C49 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17CV41 –  jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone

Nissan

  • BOSCH EDC17C45 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
  • BOSCH EDC17C84 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
  • BOSCH MD1CS006 – jednostka SCR musi być odłączona
  • SIEMENS SID310 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*

Nissan Truck

  • TRW EMS2 – bezpiecznik AdBlue lub wtrysk SCR muszą być odłączone
  • MOTOROLA CM850 – bezpiecznik AdBlue musi być odłączony

Opel

  • BOSCH EDC17C84 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
  • DELCO E98 – jednostka SCR i pompa musi być odłączona
  • BOSCH MD1CS003 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone

Peugeot

  • BOSCH EDC17_C10 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17_C60 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
  • DELPHI DCM6.2
  • BOSCH MD1CS003 – jednostka SCR i pompa muszą być odłączone

Ponsse

  • TEMIC PLD2 – wtyczka modułu AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone

Porsche

  • BOSCH EDC17CP44 – czujniki NOX mogą być odłączone

PSA (CITROËN/PEUGEOT)

  • BOSCH EDC17C10 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
  • BOSCH EDC17C60 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
  • BOSCH MD1CS003 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
  • DELPHI DCM6.2 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
  • DELPHI DCM7.1A – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*

Renault

  • BOSCH EDC17C84 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
  • BOSCH MD1CS006 – jednostka SCR musi być odłączona
  • SIEMENS SID310 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*

Renault Trucks

  • TRW EMS2 EU5 – wersja beta; bezpiecznik SCR lub wtrysk SCR muszą być odłączone

SAME

  • BOSCH EDC17C53 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone

Scania

  • MOTOROLA EMS S6 – bezpiecznik SCR może być usunięty

Shacman

  • BOSCH EDC17CV44 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone

Sinotruck

  • DENSO SH7058 – jednostka AdBlue, pompa, czujniki NOX i wtrysk SCR musza być odłaczone 

Solaris

  • CUMMINS CM2150E – bezpieczniki/przekaźniki SCR i NOX, jednostka AdBlue i czujniki NOX muszą być odłączone

Steyr

  • BOSCH EDC17CV41 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*

STS

  • SIEMENS SID310 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*

Tigercat

  • BOSCH EDC17UC31 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
  • BOSCH EDC17CV41 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*

Toyota

  • DELPHI DCM6.2 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*

UD

  • DELPHI DCMI – bezpiecznik SCR musi być odłączony 

VAG

  • BOSCH EDC17C46 – czujniki NOX mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17C54 – czujniki NOX mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17C64 – czujniki NOX mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17C74 – czujniki NOX mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP74 – wtyczki mogą być odpięte
  • BOSCH EDC17CP14 – wtyczki mogą być odpięte
  • BOSCH EDC17CP20 – czujniki NOX mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP24 – czujniki NOX mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP44 – czujniki NOX mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17CP54 – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*
  • BOSCH MD1CP004 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
  • BOSCH MD1CP014 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone
  • DELPHI DCM6.2 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone

Valtra

  • BOSCH EDC17CV41 – jednostka AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17CV44 – jednostka AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone
  • BOSCH EDC17CV54 – jednostka AdBlue musi być odłączona, czujniki NOX mogą być odłączone

Volkswagen Trucks

  • CUMMINS CM2150E – jednostka AdBlue i czujniki NOX mogą być odłączone*

Volvo Trucks

  • TRW EMS2 EU5 – bezpiecznik SCR lub wtrysk SCR muszą być odłączone

XCMG

  • BOSCH EDC17CV44 – jednostka AdBlue i pompa muszą być odłączone