EGR
Aebi Schmidt
- BOSCH EDC16C39 – wtyczka od EGR może być odpięta*
Alfa Romeo
- BOSCH EDC15C7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C8 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C39 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C49 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C69 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- MARELLI MJD6 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- MARELLI MJ8 – wtyczka od EGR może być odpięta*
BMW
- BOSCH EDC15C4 – wtyczka od EGR może być odpięta
- BOSCH EDC16C31 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC16C35 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC16CP35 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC17C06 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C41 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C50 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C56 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC17C76 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP02 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP09 – wtyczka od EGR może być odpięta
- BOSCH EDC17CP45 – wtyczka od EGR może być odpięta
- BOSCH EDC17CP49 – wtyczka od EGR może być odpięta
- BOSCH MD1CP002 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH MDG1 (MD1CS001) – wtyczka od EGR może być odpięta*
Case
- BOSCH EDC17C49 – wtyczka od EGR musi być odpięta
Caterpillar
- CAT ADEM5 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- CAT A5M8 – wtyczka od EGR może być odpięta*
Chevrolet
- BOSCH EDC17CP47 – wtyczka od EGR może być odpięta
- DELCO E87 – wtyczka od EGR może być odpięta
- DELPHI DCM3.7 – wtyczka od EGR może być odpięta
- DELCO E83 – wtyczka od EGR może być odpięta
- DELCO E98 – wtyczka od EGR może być odpięta
Chrysler
- BOSCH EDC15C2 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC15C5 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC15C7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C31 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16U31 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP27 – wtyczka od EGR może być odpięta*
Dacia
- BOSCH EDC17C42 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C84 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DELPHI DCM3.4 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DELPHI DDCR – wtyczka od EGR może być odpięta
- SIEMENS SID301 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID303 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID305 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID306 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID307 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID309 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID310 – wtyczka od EGR musi być odpięta
Dodge
- BOSCH EDC16CP31 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC16U31 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C79 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- CUMMINS CM21XX – wtyczka od EGR musi być odpięta
Doosan
- BOSCH EDC17CV41 – wtyczka od EGR musi być odpięta
Fendt
- BOSCH EDC7UC31 – wtyczka od EGR może być odpięta*
Fiat
- BOSCH EDC15C2 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC15C7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C8 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC16C9 – wtyczka od EGR może być odpięta, wymagany pełny odczyt*
- BOSCH EDC16C39 – wtyczka od EGR może być odpięta, wymagany pełny odczyt*
- BOSCH EDC17C49 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC17C69 – wtyczka od EGR może być odpięta
- BOSCH EDC17CP52 – wtyczka od EGR może być odpięta
- DELPHI DCM3.5 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- MARELLI MJD6 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- MARELLI MJ8 – tylko z 1.3 MJ, wtyczka od EGR może być odpięta*
- MARELLI MJ9 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- SIEMENS SID803 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- SIEMENS SID803A – wtyczka od EGR może być odpięta*
- VISTEON DCU102 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- VISTEON DCU104 – wtyczka od EGR może być odpięta*
Ford
- BOSCH EDC16C3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C34 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16CP39 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C10 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC17C70 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP05 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC17CP65 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP42 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- DELPHI DCM3.4 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- DELPHI DCM3.5 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- DELPHI DCM6.1 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- DELPHI MPC555 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID202 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID206 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- SIEMENS SID208 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- SIEMENS SID209 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- SIEMENS SID211 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID802 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID803 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- SIEMENS SID803A – wtyczka od EGR może być odpięta*
- SIEMENS SID804 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID807 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- VISTEON DCU101 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- VISTEON DCU102 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- VISTEON DCU201 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- VISTEON EECVI – wtyczka od EGR musi być odpięta
Greet Wall
- DELPHI DCM3.7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
Honda
- BOSCH EDC15C7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C31 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC17CP06 – wtyczka od EGR może być odpięta
- BOSCH EDC17CP16 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP50 – wtyczka od EGR może być odpięta
- BOSCH EDC17C58 – wtyczka od EGR musi być odpięta
Hyundai
- BOSCH EDC15C7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C39 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP14 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C08 – wtyczka od EGR może być odpięta
- BOSCH EDC17C53 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C57 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DELPHI DDCR – wtyczka od EGR może być odpięta*
- DELPHI DCM3.7 – wtyczka od EGR może być odpięta
Infiniti
- DELPHI CRD3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
International
- SIEMENS SID904 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C83 – wtyczka od EGR musi być odpięta
Isuzu
- BOSCH EDC17C83 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC17CV42 – wtyczka od EGR musi być odpięta*
- DELPHI – wtyczka od EGR musi być odpięta
- TRANSTRON – wtyczka od EGR musi być odpięta
Iveco
- BOSCH EDC16C8 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC16C39 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C49 – wtyczka od EGR może być odpięta
- BOSCH EDC17C69 – wtyczka od EGR musi być odpięta*
- BOSCH EDC17CP52 – wtyczka od EGR musi być odpięta
Jaguar
- BOSCH EDC17CP11 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC17CP42 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP55 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH MED17.0 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH MED17.8.3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH MED17.8.31 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH MED17.9.7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DELPHI MPC555 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID201 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID803A – wtyczka od EGR może być odpięta*
- SIEMENS SID204 – wtyczka od EGR musi być odpięta
Jeep
- BOSCH EDC15C2 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C31 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC16CP31 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C49 – wtyczka od EGR może być odpięta
- BOSCH EDC17C69 – wtyczka od EGR może być odpięta
- BOSCH EDC17CP27 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- MOTOROLA NGC4 – wtyczka od EGR musi być odpięta
John Deere
- PHOENIX Lxx – wtyczka od EGR musi być odpięta
Kia
- BOSCH EDC15C7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C39 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP14 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C08 – wtyczka od EGR może być odpięta
- BOSCH EDC17C53 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C57 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DELPHI DDCR – wtyczka od EGR może być odpięta*
- DELPHI DCM3.7 – wtyczka od EGR może być odpięta
Kioti
- DELPHI DCM3.7 – wtyczka od EGR może być odpięta*
Kubota
- DENSO – wtyczka od EGR musi być odpięta
Lancia
- BOSCH EDC16C8 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC16C9 – wtyczka od EGR może być odpięta, wymagany pełny odczyt
- BOSCH EDC16C39 – wtyczka od EGR może być odpięta, wymagany pełny odczyt
- BOSCH EDC17C69 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- MARELLI MJD6 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- MARELLI MJD8 – wtyczka od EGR może być odpięta*
Land Rover
- BOSCH EDC16CP39 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP11 – tylko silniki 3.0D; wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP42 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP55 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH MED17.0 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH MED17.8.3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH MED17.8.31 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH MED17.9.7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH MEDC17.9 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- SIEMENS SID201 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID202 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID203 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID204 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID206 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID208 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- VISTEON DCU102 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- VISTEON DCU106 – wtyczka od EGR może być odpięta*
LDV
- DELPHI DDCR – wtyczka od EGR musi być odpięta
Lexus
- DENSO – wtyczka od EGR może być odpięta*
MAN
- BOSCH EDC7C32 – wtyczka od EGR musi być odpięta
Massey Ferguson
- BOSCH EDC17CV54 – wtyczka od EGR może być odpięta
Mazda
- BOSCH EDC16C34 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C7 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC16C31 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- DENSO – tylko RF5, RF7, RF8, RF12 ; wtyczka od EGR musi być odpięta
Mahindra
- BOSCH EDC17C63 – wtyczka od EGR może być odpięta
Maserati
- EDC17C79 – wtyczka od EGR może być odpięta*
Mercedes
- BOSCH EDC15C0 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC15C6 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC15C7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C3 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC16C31 – wtyczka od EGR musi być odpięta, wymagany pełny odczyt
- BOSCH EDC16C32 – wtyczka od EGR musi być odpięta, wymagany pełny odczyt
- BOSCH EDC16CP31 – wtyczka od EGR może być odpięta, wymagany pełny odczyt
- BOSCH EDC16CP36 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C42 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C43 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC17C66 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP01 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC17CP10 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP46 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC17CP57 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH ME2.8.1 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DELPHI CRD1 (DCM3.2) – wymagany element: procesor/MPC; wtyczka od EGR musi być odpięta
- DELPHI CRD2 (DCM3.5) – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DELPHI CRD3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID307- wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID309- wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID310- wtyczka od EGR musi być odpięta
- TEMIC CRVx – wtyczka od EGR musi być odpięta
Mercedes Trucks
- TEMIC MCM – wtyczka od EGR może być odpięta*
Mini
- BOSCH EDC15C4
- BOSCH EDC16C31
- BOSCH EDC16C35 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C41 – wtyczka od EGR musi być odpięta\
- BOSCH EDC17C50 – wtyczka od EGR musi być odpięta
Mitsubishi
- BOSCH EDC15C3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C31 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16CP39 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16U31 – wtyczka od EGR może być odpięta
- BOSCH EDC17C49 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP15 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP52 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DENSO – wtyczka od EGR musi być odpięta
New Holland
- BOSCH EDC17C49 – wtyczka od EGR musi być odpięta
Nissan
- BOSCH EDC15C3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C41 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C42 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C45 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C84 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DELPHI DCM3.5 – wtyczka od EGR może być odpięta
- DELPHI DDCR – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DENSO – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID301 – wtyczka od EGR może być odpięta
- SIEMENS SID303 – wtyczka od EGR może być odpięta
- SIEMENS SID305 – wtyczka od EGR może być odpięta
- SIEMENS SID306 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID307 – wtyczka od EGR może być odpięta
- SIEMENS SID307 – wtyczka od EGR może być odpięta
- SIEMENS SID310 – wtyczka od EGR może być odpięta
- ZEXEL – wtyczka od EGR może być odpięta
Opel
- BOSCH EDC15C3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC15C7 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC15M – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C9 – wtyczka od EGR może być odpięta, wymagany pełny odczyt
- BOSCH EDC16C36 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC16C39 – wtyczka od EGR musi być odpięta, wymagany pełny odczyt
- BOSCH EDC16CP33 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC17C18 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC17C19 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC17C42 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC17C59 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH M1.5.5 – *wersja BETA* , wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH ME1.5.5 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH ME7.6.1 – wtyczka od EGR może być odpięta
- BOSCH ME7.6.2 – wtyczka od EGR może być odpięta
- BOSCH ME7.6.3 – wtyczka od EGR może być odpięta
- BOSCH ME7.6.4 – wtyczka od EGR może być odpięta
- BOSCH ME7.6.6 – wtyczka od EGR może być odpięta
- BOSCH ME7.6.9 – wtyczka od EGR może być odpięta
- BOSCH PSG16 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DELCO (Y17DT, Z16SE – wersja beta, Z16XE – wersja beta) – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DELCO E83 – wtyczka od EGR może być odpięta
- DELCO E87 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DELCO E98 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DELCO MT35 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DELCO MULTEC – *wersja BETA* ; wtyczka od EGR musi być odpięta
- DELPHI DCM3.7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DENSO – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DENSO 29F400 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- MARELLI MJD6 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- MARELLI MJ8 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- SIEMENS SID309 – wtyczka od EGR może być odpi*ęta
- SIEMENS SID310 – wtyczka od EGR musi być odpięta
Porsche
- BOSCH EDC17CP44 – wtyczka od EGR musi być odpięta
PSA (Citroen/Peugeot)
- BOSCH EDC15C2 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC15C3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C0 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC16C34 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C39 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC16C7 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC16CP39 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C10 – wtyczka od EGR musi być odpięta*
- BOSCH EDC17C60 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP11 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP42 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC17CP52 – wtyczka od EGR musi być odpięta*
- BOSCH MD1CS003 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- DELPHI DCM3.4 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- DELPHI DCM3.5 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- DELPHI DCM6.2 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DELPHI DDCR – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DENSO 29F400 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- MARELLI MJD6 – wtyczka od EGR może być odpięta
- MARELLI MJ8X – wtyczka od EGR musi być odpięta*
- SAGEM S2 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- SIEMENS SID201 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID208 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- SIEMENS SID801 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- SIEMENS SID802 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- SIEMENS SID803 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- SIEMENS SID804 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID805 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID806 – wtyczka od EGR może być odpięta
- SIEMENS SID807 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS PPD – wtyczka od EGR może być odpięta
- VISTEON DCU102 – wtyczka od EGR może być odpięta
Renault
- BOSCH EDC15C3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C36 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C41 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16CP33 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16CP39 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C11 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C42 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C45 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C84 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP19 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP58 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DELPHI DCM3.4 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DELPHI DDCR – tylko dla 1.5 DCI; wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID301 – wtyczka od EGR może być odpięta
- SIEMENS SID305 – wtyczka od EGR może być odpięta
- SIEMENS SID306 – wtyczka od EGR może być odpięta
- SIEMENS SID307 – wtyczka od EGR może być odpięta
- SIEMENS SID309 – wtyczka od EGR może być odpięta
- SIEMENS SID310 – wtyczka od EGR może być odpięta
Smart
- BOSCH EDC15CG – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C31 – wtyczka od EGR może być odpięta, wymagany pełny odczyt
- BOSCH EDC16C32 – wtyczka od EGR może być odpięta, wymagany pełny odczyt
Saab
- BOSCH EDC16C9 – wtyczka od EGR musi być odpięta, wymagany pełny odczyt
- BOSCH EDC16C39 – wtyczka od EGR musi być odpięta, wymagany pełny odczyt
- BOSCH PSG16 – wtyczka od EGR musi być odpięta, wymagany pełny odczyt
Ssang Yong
- DELPHI DCM3.2 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DELPHI DCM3.7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
Subaru
- DENSO – wtyczka od EGR musi być odpięta
Suzuki
- BOSCH EDC16C2 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C31 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C34 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC16C36 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C33 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC17C49 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC17C69 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- DELPHI DDCR – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DENSO – wtyczka od EGR może być odpięta*
- MARELLI MJD6 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- SIEMENS SID801 – wtyczki mogą być odpięte*
Tata
- DELPHI DCM3.2 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DELPHI DCM3.7 – wtyczka od EGR może być odpięta*
Toyota
- BOSCH EDC15C9 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C31 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP07 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C73 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DENSO – wtyczka od EGR może być odpięta*
Troller
- SIEMENS SID208 – wtyczka od EGR może być odpięta*
VAG (VW, AUDI, SEAT, SKODA)
- BOSCH EDC7C32 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC15P – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC15V – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC15VM – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16CP34 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16U1 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16U31 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16U34 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C46 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C54 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC17C64 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17C74 – wtyczka od EGR może być odpięta
- BOSCH EDC17CP04 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP14 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP20 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP44 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP54 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP74 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17U01 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC17U05 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH MD1CP004 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH MD1CP014 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH MD1CS004 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH MDG1 (MG1CS011) – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH MG1CS001 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH MG1CS002 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH ME7.5 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH ME7.5.10 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH MED9.5.10 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH ME7.5.20 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH MED9.1 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCHMED9.5.10 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DELPHI DCM3.7 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DELPHI DCM6.2 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- MARELLI IAW4MV – wtyczka od EGR może być odpięta*
- SIEMENS PCR2.1 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- SIEMENS PPD – wtyczka od EGR może być odpięta*
- SIEMENS SIMOS 3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
Volvo
- BOSCH EDC15C2 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC15C3 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC15C11 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C34 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC16C31 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- BOSCH EDC17CP22 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP48 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP68 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- BOSCH MSA15 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- SIEMENS SID803 – wtyczka od EGR może być odpięta*
- SIEMENS SID807 – wtyczka od EGR musi być odpięta
- DENSO VED wtyczka od EGR musi być odpięta