Klapy wirowe w kolektorze
Alfa Romeo
- BOSCH EDC16C39 – wtyczka może być odpięta
- BOSCH EDC17C49 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C69 – wtyczka musi być odpięta
BMW
- BOSCH EDC16C31 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16C35 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16CP31 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C06 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C41 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C50 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C56 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C76 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP02 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP09 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP45 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP49 – wtyczka musi być odpięta
Chrysler
- BOSCH EDC16CP31 – wymagany pełny odczyt, wtyczka musi być odpięta
Chevrolet
- DELCO E83 – wtyczka musi być odpięta
- DELCO E87 – wtyczka musi być odpięta
- DELCO E98 – wtyczka musi być odpięta
- DELPHI DCM3.7 – wtyczka musi być odpięta
Dacia
- BOSCH EDC17C42 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C84 – wtyczka musi być odpięta
Fiat
- BOSCH EDC16C39 – wtyczka może być odpięta, wymagany pełny odczyt
- BOSCH EDC17C49 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C69 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C84 – wtyczka musi być odpięta
Honda
- BOSCH EDC16C31 – wtyczka musi być odpięta
Hyundai
- BOSCH EDC16C39 – wtyczka musi być odpięta, wymagany pełny odczyt
- BOSCH EDC17C08 – wtyczka może być odpięta
- BOSCH EDC17CP14 – wtyczka może być odpięta
- BOSCH EDC17C53 – wtyczka może być odpięta
- BOSCH EDC17C57 – wtyczka może być odpięta
Isuzu
- BOSCH EDC17CV41 – wtyczka może być odpięta
- TRANSTRON – wtyczka musi być odpięta
Jeep
- BOSCH EDC16C31 – wtyczka może być odpięta
- BOSCH EDC16CP31 – wtyczka może być odpięta
- BOSCH EDC16U31 – wtyczka może być odpięta
- BOSCH EDC17C49 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C69 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C79 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C84 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP27 – wtyczka musi być odpięta
Kia
- BOSCH EDC16C39 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C08 – wtyczka może być odpięta
- BOSCH EDC17CP14 – wtyczka może być odpięta
- BOSCH EDC17C53 – wtyczka może być odpięta
- BOSCH EDC17C57 – wtyczka może być odpięta
Lancia
- BOSCH EDC16C39 – wtyczki mogą być odpięte, wymagany pełny odczyt
Lexus
- DENSO – wtyczka musi być odpięta
Mercedes
- BOSCH EDC15C6 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16C2 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16C31 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16C32 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH EDC16CP31 – wtyczka może być odpięta, wymagany pełny odczyt
- BOSCH EDC16CP36 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP01 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP10 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP46 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP57 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C66 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C84 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MD1CP001 – wtyczka może być odpięta
- DELPHI CRD3 – wtyczka musi być odpięta
Mini
- BOSCH EDC17C41 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C50 – wtyczka musi być odpięta
Mitsubishi
- BOSCH EDC16C3 – wtyczka może być odpięta
Nissan
- BOSCH EDC17C42 – wtyczka może być odpięta
- BOSCH EDC17C84 – wtyczka musi być odpięta
Opel
- BOSCH EDC16C9 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16C39 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH EDC17C18 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C19 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH EDC17C42 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH EDC17C59 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C84 – wtyczka musi być odpięta
- DENSO – wtyczka musi być odpięta
- DELPHI DCM3.7 – wtyczka musi być odpięta
- DELCO E83 – wtyczka musi być odpięta
- DELCO E87 – wtyczka musi być odpięta
- DELCO E98 – wtyczka może być odpięta
Porsche
- BOSCH EDC17CP14 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP44 – wtyczka musi być odpięta
Renault
- BOSCH EDC16C3 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16CP33 – wtyczka może być odpięta
- BOSCH EDC17C11 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C42 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C84 – wtyczka musi być odpięta
Smart
- BOSCH EDC16C31 – wtyczka może być odpięta, wymagany pełny odczyt
Suzuki
- BOSCH EDC16C3 – wtyczka musi być odpięta
Toyota
- DENSO – wtyczka musi być odpięta
VAG
- BOSCH EDC15V – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16C2 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16C4 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16U1 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16U31 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16U34 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16CP34 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C46 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C54 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C64 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C74 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP04 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP14 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP20 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP24 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP44 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP54 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP74 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17U01 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17U05 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH ME7.5 – wtyczka może być odpięta
- BOSCH MED9.1 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MED9.1.1 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MED17.1 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MED17.1.1 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MED17.1.6 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MED17.1.21 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MED17.1.25 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MED17.1.26 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MED17.1.27 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MED17.1.61 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MED17.1.62 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MED17.5 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MED17.5.1 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MED17.5.2 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MED17.5.5 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MED17.5.20 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MED17.5.21 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MED17.5.24 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MED17.6 – wtyczka musi być odpięta
- DELPHI DCM3.7 – wtyczka musi być odpięta
- SIEMENS PPD1.X – wtyczka musi być odpięta
- SIEMENS SIMOS 8.5
- SIEMENS SIMOS 18
Volvo
- BOSCH EDC16C31 – wtyczka musi być odpięta
- DENSO VED – wtyczka musi być odpięta