Przepustnica
Alfa Romeo
- BOSCH EDC16C39 – wtyczka musi być odpięta
BMW
- BOSCH EDC16C31 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16C35 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16CP31 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C06 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C41 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C50 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C56 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C76 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP02 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP09 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP45 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MEVD17.2 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MEVD17.2.5 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MEVD17.2.6 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MEVD17.2.8 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MEVD17.2.9 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MEVD17.2.G – wtyczka musi być odpięta
- SIEMENS MSD85 – wtyczka może być odpięta
Caterpillar
- CAT ADEM5 – wtyczka może być odpięta
Chevrolet
- BOSCH EDC16C39 – wtyczka musi być odpięta
- DELCO E83 – wtyczka musi być odpięta
- DELCO E87 – wtyczka musi być odpięta
- DELCO E98 – wtyczka musi być odpięta
Dacia
- BOSCH EDC17C42 – wtyczka musi być odpięta
- SIEMENS SID310 – wtyczka musi być odpięta
Fiat
- BOSCH EDC16C39 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH ME17.3.0 – wtyczka musi być odpięta
- MARELLI MJ8F – wtyczka musi być odpięta
Ford
- BOSCH EDC17C10 – wtyczka może być odpięta
- BOSCH EDC17C70 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP05 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP42 – wtyczka musi być odpięta
- SIEMENS SID211 – wtyczka może być odpięta
- SIEMENS SID802 – wtyczka musi być odpięta
- SIEMENS SID804 – wtyczka musi być odpięta
Honda
- BOSCH EDC17C58 – wtyczka może być odpięta
Hyundai
- BOSCH EDC16C39 – wtyczka musi być odpięta
Iveco
- BOSCH EDC15C2 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16C39 – wtyczka musi być odpięta, wymagany pełny odczyt
- BOSCH EDC17CP52 – wtyczka musi być odpięta
Jeep
- BOSCH EDC16C39 – wtyczka musi być odpięta
Kia
- BOSCH EDC16C39 – wtyczka musi być odpięta
KUBOTA
- DENSO – wtyczka może być odpięta
Mazda
- DENSO R2AX – wtyczka musi być odpięta
Mercedes
- BOSCH EDC16C31 – wtyczka musi być odpięta, wymagany pełny odczyt
- BOSCH EDC16C32 – wtyczka musi być odpięta, wymagany pełny odczyt
- BOSCH EDC16CP31 – wtyczka musi być odpięta, wymagany pełny odczyt
- BOSCH EDC16CP36 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16C42 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C42 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C43 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C66 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP01 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP10 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP46 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP57 – wtyczka musi być odpięta
- DELPHI CRD2 – wtyczka musi być odpięta
- DELPHI CRD3 – wtyczka musi być odpięta
- DELPHI DCM3.2 – wtyczka musi być odpięta
Mini
- BOSCH EDC16C35 – wtyczka musi być odpięta
Mitsubishi
- BOSCH EDC16C31 – wtyczka musi być odpięta
- DENSO – wtyczka musi być odpięta
Nissan
- BOSCH EDC17C42 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C45 – wtyczka może być odpięta
- SIEMENS SID301 – wtyczka musi być odpięta
- SIEMENS SID305 – wtyczka musi być odpięta
- SIEMENS SID306 – wtyczka musi być odpięta
- SIEMENS SID307 – wtyczka musi być odpięta
- SIEMENS SID309 – wtyczka musi być odpięta
- SIEMENS SID310 – wtyczka musi być odpięta
Opel
- BOSCH EDC16CP33 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C11 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C18 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C19 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C42 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C59 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C84 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP47 – wtyczka musi być odpięta
- DELCO E83 – wtyczka musi być odpięta
- DELCO E87 – wtyczka musi być odpięta
- DELCO E98 – wtyczka musi być odpięta
- DELCO MULTEC – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH PSG16 – wtyczka może być odpięta
PSA (Citroen/Peugeot)
- BOSCH EDC16C39 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16CP39 – wtyczka musi być odpięta
- SIEMENS SID807 – wtyczka może być odpięta
Renault
- BOSCH EDC17C11 – wtyczka może być odpięta
- BOSCH EDC17C42 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16C36 – wtyczka musi być odpięta
- SIEMENS SID305 – wtyczka musi być odpięta
- SIEMENS SID306 – wtyczka musi być odpięta
- SIEMENS SID307 – wtyczka musi być odpięta
- SIEMENS SID309 – wtyczka musi być odpięta
- SIEMENS SID310 – wtyczka musi być odpięta
Saab
- BOSCH PSG16 – wtyczka może być odpięta
Suzuki
- BOSCH EDC15C2 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16C3 – wtyczka musi być odpięta
Toyota
- DENSO – wtyczki mogą być odpięte
VAG
- BOSCH EDC15P – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16C4 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16U1 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16U31 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16CP34 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C46 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C54 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C64 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17C74 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP04 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP14 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP20 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP24 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP44 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP54 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17CP74 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17U01 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC17U05 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH MD1CP004 – wtyczka może być odpięta
- DELPHI DCM6.2 – wtyczka musi być odpięta
- SIEMENS PCR2.1 – wtyczka musi być odpięta
Volvo
- BOSCH EDC16C31 – wtyczka musi być odpięta
- BOSCH EDC16C34 – wtyczka musi być odpięta