Przejdź do treści

Przepustnica


Alfa Romeo

  • BOSCH EDC16C39 – wtyczka musi być odpięta

BMW

  • BOSCH EDC16C31 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C35 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC16CP31 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C06 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C41 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C50 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C56 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C76 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP02 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP09 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP45 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH MEVD17.2 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH MEVD17.2.5 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH MEVD17.2.6 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH MEVD17.2.8 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH MEVD17.2.9 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH MEVD17.2.G – wtyczka musi być odpięta
  • SIEMENS MSD85 – wtyczka może być odpięta

Caterpillar

  • CAT ADEM5 – wtyczka może być odpięta

Chevrolet

  • BOSCH EDC16C39 – wtyczka musi być odpięta
  • DELCO E83 – wtyczka musi być odpięta
  • DELCO E87 – wtyczka musi być odpięta
  • DELCO E98 – wtyczka musi być odpięta

Dacia

  • BOSCH EDC17C42 – wtyczka musi być odpięta
  • SIEMENS SID310 – wtyczka musi być odpięta

Fiat

  • BOSCH EDC16C39 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH ME17.3.0 – wtyczka musi być odpięta
  • MARELLI MJ8F – wtyczka musi być odpięta

Ford

  • BOSCH EDC17C10 – wtyczka może być odpięta
  • BOSCH EDC17C70 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP05 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP42 – wtyczka musi być odpięta
  • SIEMENS SID211 – wtyczka może być odpięta
  • SIEMENS SID802 – wtyczka musi być odpięta
  • SIEMENS SID804 – wtyczka musi być odpięta

Honda

  • BOSCH EDC17C58 – wtyczka może być odpięta

Hyundai

  • BOSCH EDC16C39 – wtyczka musi być odpięta

Iveco

  • BOSCH EDC15C2 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C39 – wtyczka musi być odpięta, wymagany pełny odczyt
  • BOSCH EDC17CP52 – wtyczka musi być odpięta

Jeep

  • BOSCH EDC16C39 – wtyczka musi być odpięta

Kia

  • BOSCH EDC16C39 – wtyczka musi być odpięta

KUBOTA

  • DENSO – wtyczka może być odpięta

Mazda

  • DENSO R2AX – wtyczka musi być odpięta

Mercedes

  • BOSCH EDC16C31 – wtyczka musi być odpięta, wymagany pełny odczyt
  • BOSCH EDC16C32 – wtyczka musi być odpięta, wymagany pełny odczyt
  • BOSCH EDC16CP31 – wtyczka musi być odpięta, wymagany pełny odczyt
  • BOSCH EDC16CP36 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C42 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C42 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C43 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C66 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP01 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP10 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP46 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP57 – wtyczka musi być odpięta
  • DELPHI CRD2 – wtyczka musi być odpięta
  • DELPHI CRD3 – wtyczka musi być odpięta
  • DELPHI DCM3.2 – wtyczka musi być odpięta

Mini

  • BOSCH EDC16C35 – wtyczka musi być odpięta

Mitsubishi

  • BOSCH EDC16C31 – wtyczka musi być odpięta
  • DENSO – wtyczka musi być odpięta

Nissan

  • BOSCH EDC17C42 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C45 – wtyczka może być odpięta
  • SIEMENS SID301 – wtyczka musi być odpięta
  • SIEMENS SID305 – wtyczka musi być odpięta
  • SIEMENS SID306 – wtyczka musi być odpięta
  • SIEMENS SID307 – wtyczka musi być odpięta
  • SIEMENS SID309 – wtyczka musi być odpięta
  • SIEMENS SID310 – wtyczka musi być odpięta

Opel

  • BOSCH EDC16CP33 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C11 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C18 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C19 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C42 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C59 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C84 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP47 – wtyczka musi być odpięta
  • DELCO E83 – wtyczka musi być odpięta
  • DELCO E87 – wtyczka musi być odpięta
  • DELCO E98 – wtyczka musi być odpięta
  • DELCO MULTEC – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH PSG16 – wtyczka może być odpięta

PSA (Citroen/Peugeot)

  • BOSCH EDC16C39 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC16CP39 – wtyczka musi być odpięta
  • SIEMENS SID807 – wtyczka może być odpięta

Renault

  • BOSCH EDC17C11 – wtyczka może być odpięta
  • BOSCH EDC17C42 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C36 – wtyczka musi być odpięta
  • SIEMENS SID305 – wtyczka musi być odpięta
  • SIEMENS SID306 – wtyczka musi być odpięta
  • SIEMENS SID307 – wtyczka musi być odpięta
  • SIEMENS SID309 – wtyczka musi być odpięta
  • SIEMENS SID310 – wtyczka musi być odpięta

Saab

  • BOSCH PSG16 – wtyczka może być odpięta

Suzuki

  • BOSCH EDC15C2 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C3 – wtyczka musi być odpięta

Toyota

  • DENSO – wtyczki mogą być odpięte

VAG

  • BOSCH EDC15P – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C4 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC16U1 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC16U31 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC16CP34 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C46 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C54 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C64 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17C74 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP04 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP14 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP20 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP24 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP44 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP54 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17CP74 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17U01 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC17U05 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH MD1CP004 – wtyczka może być odpięta
  • DELPHI DCM6.2 – wtyczka musi być odpięta
  • SIEMENS PCR2.1 – wtyczka musi być odpięta

Volvo

  • BOSCH EDC16C31 – wtyczka musi być odpięta
  • BOSCH EDC16C34 – wtyczka musi być odpięta