Sonda lambda
Alfa Romeo
- BOSCH MED7.1
- BOSCH MED7.6.1
- BOSCH ME7.3.1
- BOSCH ME7.9.10
- BOSCH MED17.3.1
- BOSCH MED17.3.3
- MARELLI MM8
Bentley
- BOSCH ME7.1.1
BMW
- BOSCH ME7
- BOSCH ME9.2
- BOSCH ME17.2.1
- BOSCH MEV9.4.6
- BOSCH MEV17.4.6
- BOSCH MEVD17.2.2 – sonda musi być odłączona
- BOSCH MEVD17.2.3 – sonda musi być odłączona
- BOSCH MEVD17.2.4
- BOSCH MEVD17.2.5
- BOSCH MEVD17.2.6
- BOSCH MEVD17.2.8
- BOSCH MEVD17.2.G
- BOSCH MEVD17.2.H
- BOSCH MEVD17.4.6
- BOSCH MG1CS003
- BOSCH MG1CS024
- BOSCH MG1CS201
- SIEMENS MS42
- SIEMENS MS43
- SIEMENS MS45
- SIEMENS MSS52
- SIEMENS MSS54
- SIEMENS MSS60 (M3)
- SIEMENS MSS70
- SIEMENS MSD80 – wtyczka od NOX musi być odpięta
- SIEMENS MSD81 – wtyczka od NOX musi być odpięta
- SIEMENS MSV70
- SIEMENS MSV80
- SIEMENS MSV90
Chery
- BOSCH ME7.9.7 – sonda musi być odłączona
Chevrolet
- BOSCH ME7.9.9
- BOSCH ME9.6.1
- BOSCH MED9.6.2
- BOSCH MEVD17.4.2
- DELCO E37 – sonda musi być odłączona
- DELCO E38 – sonda musi być odłączona
- DELCO E7x – sonda musi być odłączona
- DELCO E78 – sonda musi być odłączona
- DELCO E8x – sonda musi być odłączona
- DELCO E92 – sonda musi być odłączona
- DELCO E98 – sonda musi być odłączona
- MARELLI IAW48P2
- SIEMENS SIMTEC76
Dacia
- SIEMENS EMS3120
- SIEMENS SIRIUS 32 – sonda musi byc odłączona
Dodge
- CUMMINS CM21XX – czujniki lambda muszą być odpięte
- MOTOROLA NGC4
Ferrari
- BOSCH MED9.6.1
- BOSCH MED17.3.5
- BOSCH ME7.3.2
Fiat
- BOSCH MED7.6.1
- BOSCH ME7.9.10
- BOWCH ME17.3.0
- BOSCH MED17.3.1
- BOSCH MED17.3.3
- MARELLI MM8
- MARELLI IAW4AF
- MARELLI IAW5AF
- MARELLI MM9 – sonda musi być odłączona
Ford
- BOSCH ME9.0C
- BOSCH ME17.8.5
- BOSCH MED17.0
- BOSCH MED17.0.1
- BOSCH MED17.2.2 – sonda musi być odłączona
- BOSCH MEDG17.0
- SIEMENS ENS200
- SIEMENS ENS2100
- SIEMENS EMS2207 – sonda musi być odłączona
- SIEMENS EMS2205
- SIEMENS SIM21
- SIEMENS SIM28
- VISTEON EECV
- VISTEON EECVI (ST150 2.0)
- VISTEON M799G
Honda
- BOSCH ME7.9.3
- BOSCH MED17.9.3
Hyundai
- BOSCH MED17.9.8 – sonda musi być odłączona
- BOSCH ME17.9.11
- SIEMENS SIM2K
- SIEMENS SIMK41
Infinity
- HITACHI – *wersja BETA*
Jaguar
- BOSCH MED17.9.7
- DENSO – tylko pliki 512 KB
Jeep
- MOTOROLA NGC4 – sonda musi być odłączona
- SIEMENS GPEC2
- SIEMENS GPEC4
Kia
- BOSCH ME17.9.11
- BOSCH MEVD17.9.8
- KEFICO CPEGD2.20.1 – sonda musi być odłączona
- KEFICO CPEGD2.20.2 – sonda musi być odłączona
- KEFICO CPEGD2.20.3 – sonda musi być odłączona
- KEFICO CPEGD2.20.4 – sonda musi być odłączona
Lamborghini
- BOSCH MG1CS008 – sonda musi być odłączona
Land Rover
- BOSCH ME7.2
- BOSCH MED17.8.31
- BOSCH MED17.8.32
- DENSO – tylko benzyna
Lancia
- BOSCH ME7.9.10
- BOSCH MED17.3.1
- BOSCH MED17.3.3
Lexus
- DENSO
Maserati
- BOSCH ME7.3.2
- BOSCH ME7.9.3
Mazda
- HITACHI MEC33
- VISTEON M799G
Mercedes
- BOSCH ME2.8
- BOSCH ME2.8.1
- BOSCH ME2.8.1
- BOSCH ME9.7
- BOSCH MED17.1
- BOSCH MED17.1.1
- BOSCH MEVD17.2.1
- BOSCH MED17.2.2
- BOSCH MED17.7.1
- BOSCH MED17.7.4
- BOSCH MED17.7.5
Mini
- BOSCH EDC16C35
- BOSCH ME9.2
- BOSCH MED17.2
- BOSCH MEVD17.2
- BOSCH MEVD17.2.2
- BOSCH MEVD17.2.3 – sonda musi być odłączona
- BOSCH MEV17.2.2
- SIEMENS EMS
Mitsubishi
- DENSO – tylko benzyna
- BOSCH EDC17CP52
- HITACHI
Opel
- BOSCH ME1.5.5
- BOSCH ME7.6.x
- BOSCH ME9.6
- BOSCH ME9.6.1
- BOSCH MED9.6.2
- DELCO E37 – sonda musi być odłączona
- DELCO E38 – sonda musi być odłączona
- DELCO E39 (1.4T, 2.0T) – sonda musi być odłączona
- DELCO E7x – sonda musi być odłączona
- DELCO E78 – sonda musi być odłączona
- DELCO E83 – sonda musi być odłączona
- DELCO E8x – sonda musi być odłączona
- DELCO E92 – sonda musi być odłączona
- DELCO MT35
- SIEMENS SIMTEC 71
- SIEMENS SIMTEC 76
PSA (Citroen Peugeot)
- BOSCH M7.9.5
- BOSCH ME7.4.4
- BOSCH ME7.4.6
- BOSCH ME7.4.9
- BOSCH ME7.9.52
- BOSCH MED17
- BOSCH MED17.2.2
- BOSCH MED17.4.2
- BOSCH MEV17
- BOSCH MEV17.4.2
- BOSCH MEVD17.4.2
- BOSCH MEVD14.4.4
- MARELLI IAW48P2
- MARELLI IAW6LP (2.0 177 RC)
- VALEO VD46.11
- VALEO VD56.1
Porsche
- BOSCH ME7.1.1
- BOSCH ME7.2
- BOSCH ME7.8.x
- BOSCH MED9.1
- BOSCH MED9.1.1 – sonda musi być odłączona
- BOSCH MG1CS002 – sonda musi być odłączona
- BOSCH MG1CP007
- BOSCH MED17.1.6
- SIEMENS SDI3
- SIEMENS SDI7 – sonda musi być odłączona
Renault
- SAGEM S3000 – sonda musi być odłączona
- SIEMENS EMS31x0 – sonda musi być odłączona
- SIEMENS EMS3110 – sonda musi być odłączona
- SIEMENS EMS3132 – sonda musi być odłączona
Subaru
- DENSO (MY 200x) – wtyczki mogą być odpięte
Suzuki
- BOSCH ME9.1 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH ME9.6.1 – wtyczki mogą być odpięte
Toyota
- BOSCH M7.9.4 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH M7.9.5 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH ME7.9.52 – wtyczki mogą być odpięte
- DENSO – wtyczki mogą być odpięte
VAG
- BOSCH EDC17CP14 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH MED9 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH MED9.1 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH MED9.5.10 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH ME7.1.1 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH ME7.5 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH ME17.5.25 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH MED7.1.1 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH MED17 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH MED17.1.6 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH MED17.1.27 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH MED17.5 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH MED17.5.5 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH MED17.5.21 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH MED17.5.26 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH MG1CS002 – wtyczki muszą być odpięte
- BOSCH MG1CS111 – wtyczki muszą być odpięte
- MARELLI IAW4MV – wtyczki mogą być odpięte
- MARELLI IAW7GV – wtyczki mogą być odpięte
- SIEMENS SIMOS 3.2 – wtyczki mogą być odpięte
- SIEMENS SIMOS 6.2 – wtyczki mogą być odpięte
- SIEMENS SIMOS 7.1 – wymagany pełny odczyt – wtyczki mogą być odpięte
- SIEMENS SIMOS 8 – wtyczki mogą być odpięte
- SIEMENS SIMOS 8.3 – wtyczki mogą być odpięte
- SIEMENS SIMOS 8.5 – wtyczki mogą być odpięte
- SIEMENS SIMOS 9.1
- SIEMENS SIMOS 12 – wtyczki mogą być odpięte
- SIEMENS SIMOS 18 – wtyczki mogą być odpięte
Volvo
- BOSCH ME9 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH ME7.0.1 – wtyczki mogą być odpięte
- BOSCH MED17 – wtyczki mogą być odpięte
- DENSO VEA – wtyczki mogą być odpięte